Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

Ο Edrington (1984) χρησιμοποίησε κασέτες για «ενδυνάμωση των μαθησιακών – γνωσιακών ικανοτήτων» με Hemi-Sync® σε φοιτητές που παρακολουθούσαν ένα εισαγωγικό πρόγραμμα ψυχολογίας. (Tacoma Community college άνοιξη του 1981) Υπήρχαν δυο τμήματα που έκαναν το ίδιο πρόγραμμα. Το ένα άκουγε Hemi-Sync®  κατά τη διάρκεια του μαθήματος το άλλο όχι. Έξι τεστ έγιναν κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Σε όλα εκτός από το πρώτο οι μαθητές που άκουγαν Hemi-Sync®  έγραψαν κατά μέσω όρο σχεδόν 10 βαθμούς περισσότερο από τους άλλους. Η πιθανότητα κάτι τέτοιο να ήταν τυχαίο είναι λιγότερο από 2 %.

Ο Mοrris (1991) ανέφερε ότι όταν χρησιμοποιήθηκε μουσική χαλάρωσης Hemi-Sync®  σε πρόγραμμα αποκατάστασης εν εξελίξει σε είκοσι παιδιά που υπέφεραν από τροφικές και πρώιμες αναπτυξιακές διαταραχές, τα δεκαπέντε έδειξαν θετικές αλλαγές στην προβληματική συμπεριφορά όπως και βελτίωση της εστίασης προσοχής, της συνολικής αισθητηριακής οργάνωσης και του κινητικού συντονισμού. Η σωματική χαλάρωση αυξήθηκε και  υπήρξε μια αντίστοιχη μείωση του φόβου και της αμυντικής στάσης απέναντι στην σωματική επαφή. Σύμφωνα με τον Morris όλα τα παιδιά επέδειξαν μεγαλύτερη όρεξη και ενθουσιασμό για μάθηση.

 O Robert Sornson διευθυντής ειδικής εκπαίδευσης για το Northville Public Schools, το Northville, το Michigan και το φιλικό Monroe Institute Professional Members έχει ερευνήσει τη χρήση του Hemi-Sync®  σε ανθρώπους με Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής. Ο Sornson παρατήρησε ότι άνθρωποι με αυτή τη διαταραχή έχουν χαμηλότερα επίπεδα μεταβολισμού γλυκόζης στον εγκέφαλο. Γενικά χρησιμοποιούν λιγότερο οξυγόνο κατά μήκος του εγκεφαλικού φλοιού, παράγουν εγκεφαλικά κύματα που είναι κατά τι πιο αργά από το φυσιολογικό και δυσκολεύονται να διατηρήσουν τα υψηλά επίπεδα εγρήγορσης που συνδέονται με τη διατήρηση της εγρήγορσης και της εστιασμένης προσοχής. Η κασέτα Hemi-Sync®  Remembrance εφαρμόστηκε για να ενθαρρύνει την εκμάθηση και να αυξήσει την απόδοση. Παρόλο που δεν έγινε επίσημη ερευνά, αναφορές από τους γονείς και τους δασκάλους που χρησιμοποίησαν την πλευρά της κασέτας Remembrance που αφορούσε την προσοχή δείχνουν ότι οι γρηγορότερες συχνότητες Βήτα που είχαν ενσωματωθεί στη μουσική είχαν ως αποτέλεσμα την βελτίωση της εστίασης της προσοχής.

 Αν λοιπόν το Hemi-Sync®  μπορεί να βοηθήσει παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής  μήπως μπορεί να κάνει κάτι παρόμοιο και για ενήλικες με Διανοητική καθυστέρηση και αναπτυξιακές διαταραχές; Για να το ανακαλύψει ο George Guilfoyle Ph.D. και η Dominic Carbone Ph.D δημιούργησαν μια ομάδα από 20 διανοητικά καθυστερημένους ενήλικες. Μετά τους χώρισαν τυχαία σε μία πειραματική ομάδα και μία ομάδα ελέγχου. Και οι δυο ομάδες παρακολούθησαν περίπου δεκαπέντε συνεδρίες της μισής ώρας για διάστημα δύο μηνών. Και οι δυο ομάδες παρακολουθούσαν βίντεο με εικόνες από τη φύση χωρίς το ηχητικό μέρος, ακούγοντας αντ’αυτού την πλευρά της κασέτας Remembrance που αφορούσε την προσοχή για τριάντα λεπτά κάθε φορά. Η μόνη διαφορά στη θεραπεία ανάμεσα στην ομάδα ελέγχου και στην πειραματική ομάδα ήταν ότι το σήμα Hemi-Sync®  ήταν παρόν στην πειραματική ομάδα και απόν στην ομάδα ελέγχου. Πριν αρχίσει η θεραπεία και μετά από αυτή κάθε υποκείμενο έκανε τρία υποτέστ της κλίμακας νοημοσύνης ενηλίκων του Wechsler κάθε ένα από τα οποία απαιτεί ένα βαθμό συγκέντρωσης της προσοχής. Η διαφορά των αποτελεσμάτων που επιτεύχθηκαν από τις δύο ομάδες που είχαν εκτεθεί στο Hemi-Sync®  ήταν κατά κύριο λόγο θετική, ενώ από την ομάδα ελέγχου ήταν κυρίως αρνητική. Προφανώς η επανειλημμένη έκθεση σε ήχους Hemi-Sync®  είχε ως αποτέλεσμα μικρές αλλά πραγματικές βελτιώσεις στην ικανότητα συγκέντρωσης όπως αυξημένη αντίσταση σε περισπασμούς και αυξημένη προσοχή στην ομιλία. Επιπλέον εκείνοι που είχαν εκτεθεί στο σήμα έδειχναν πιο ήρεμοι (λιγότερο ευερέθιστοι) από τους υπολοίπους της ομάδας ελέγχου. Αυτά τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν προηγούμενα ευρήματα που αφορούν τα θετικά αποτελέσματα στην ικανότητα συγκέντρωσης εξαιτίας της επανειλημμένης έκθεσης σε συχνότητες που παράγουν Βήτα εγκεφαλικά κύματα (περιέχονται στο cd Remembrance). Στον εκπαιδευτικό τομέα οι ήχοι Hemi-Sync®  χρησιμοποιήθηκαν σε αίθουσες δημοτικών σχολείων, αίθουσες με φοιτητές και σε παιδιά και ενηλίκους με αναπτυξιακές δυσκολίες. Ο Owens (όπως αναφέρεται από τον Carrol το 1984) ανέφερε θετικά αποτελέσματα από οχτώ δασκάλους δημοτικών σχολείων και δασκάλους ειδικής διδασκαλίας που μέσα στις τάξεις τους  κατά την διάρκεια της διδασκαλίας έπαιζαν  Hemi-Sync® ως μουσικό «χαλί». Ο χρόνος ακρόασης διέφερε από δύο μέρες μέχρι δύο εβδομάδες. Υποκειμενικές παρατηρήσεις που έγιναν από δασκάλους περιελάμβαναν σχόλια όπως ,«περισσότερο εστιασμένη προσοχή», «ηρεμιστική φύση», βελτιωμένοι βαθμοί σε ορθογραφικά τεστ».

O Magilton (1988) έπαιξε ήχους Hemi-Sync®  κατά τη διάρκεια μιας σειράς μαθημάτων δημιουργικής γραφής και ανέφερε περιγραφές μαθητών ως «μια αίσθηση αποσύνδεσης και συμμετοχής ταυτόχρονα» στις ασκήσεις συγγραφής.

Έρευνα που αφορά το Hemi-Sync®  σε σχέση με τον έλεγχο πόνου

Το χειρουργικό τμήμα στο Presbyterian Hospital του Κολούμπια χρησιμοποιεί Hemi-Sync®  ήχους σε συνδυασμό με άλλες θεραπείες για να βοηθήσει τους ασθενείς να αποθεραπευτούν γρηγορότερα και με λιγότερη αγωνία και πόνο. Προτείνουν τα cd Χειρουργικής Υποστήριξης για χρήση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την επέμβαση κατά την ανάρρωση. Προτείνουν και μια ποικιλία άλλων cd για να προωθήσουν την θεραπεία και την βέλτιστη υγεία στο νοσοκομείο και στο σπίτι. Eχει ανακαλυφθεί ότι o έλεγχος του πόνου σχετίζεται με την παραγωγή εγκεφαλικών κυμάτων Άλφα σε αυτούς που διαλογίζονται (Pelletier & Peper 1977). Επίσης, οι στρατηγικές άλφα-βιοανάδρασης έχει βρεθεί ότι βοηθούν στον έλεγχο του χρόνιου πόνου σε συνδυασμό με υπνωτικές υποβολές. (Melzack & Perry 1975)

Share