Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1) Αυτή η ιδέα εφαρμόζεται σ όλες τις σκέψεις που έχεις συνειδητοποιή­σει ή συνειδητοποιείς στις περιόδους εξάσκησης. 2Ο λόγος που αυτή η ιδέα είναι εφαρμόσιμη σ όλες τις σκέψεις σου, είναι ότι αυτές δεν είναι οι πραγματικές σου σκέψεις. 3Εχουμε κάνει αυτή τη διάκριση προηγουμένως και θα την ξανακάνουμε. 4Δεν έχεις ακόμα ένα κριτήριο για σύγκριση. 5 Όταν θα έχεις, δε θα σου έχει μείνει καμιά αμφιβολία ότι αυτές που κάποτε πίστευες πως ήταν οι σκέψεις σου δε σήμαιναν τίποτα.
2) Αυτή είναι η δεύτερη φορά που έχουμε χρησιμοποιήσει αυτού του είδους την ιδέα. 2Η μορφή είναι μονάχα λίγο διαφορετική. 3Αυτή τη φορά η ιδέα αρχίζει με τις λέξεις: «Οι σκέψεις μου», παρά με τις λέξεις «Αυτές οι σκέψεις» και δε γίνεται φανερή σύνδεση με τα πράγματα γύρω σου. 4Η έμφαση είναι τώρα στην απουσία της πραγματικότητας απ αυτό που νομίζεις ότι σκέφτεσαι.
3) Αυτή η πλευρά της διορθωτικής διαδικασίας άρχισε με την ιδέα ότι οι σκέψεις που αντιλαμβάνεσαι δεν έχουν νόημα και βρίσκονται εξωτερικά παρά εσωτερικά. Επίσης υπογραμμίσαμε το γεγονός ότι αναφέρονται στο παρελθόν παρά στο παρόν. 2Τώρα τονίζουμε ιδιαιτέρως ότι η παρουσία αυτών των «σκέψεων» σημαίνει ότι δε σκέφτεσαι. 3Αυτός είναι απλώς ένας άλλος τρόπος να επαναλάβουμε την προηγούμενη δήλωση ότι ο νους σου είναι στην πραγματικότητα κενός. 4Η αναγνώριση αυτού του γεγονότος είναι η αναγνώριση της ανυπαρξίας όταν νομίζεις ότι τη βλέπεις, 5Γι΄ αυτό το λόγο αυτή ή αναγνώριση είναι η προϋπόθεση για να δεις.
4) Κλείσε τα μάτια σου γι αυτές τις ασκήσεις κι άρχισε τις με το να επαναλάβεις αργά στον εαυτό σου τη σημερινή ιδέα. 2Μετά πρόσθεσε:

3Αυτή η ιδέα θα με βοηθήσει να απελευθερωθώ απ όλα αυτά που τώρα πιστεύω.
4Όπως και πριν, οι ασκήσεις συνίστανται στην έρευνα του νου σου για όλες τις σκέψεις που σου είναι διαθέσιμες, χωρίς να κάνεις διαλογή και χωρίς να εξασκείς κρίση. 5Προσπάθησε να αποφύγεις οποιουδήποτε είδους ταξινό­μηση. 6Μάλιστα, αν το βρεις χρήσιμο, θα μπορούσες να φανταστείς ότι παρακολουθείς την παρέλαση ενός παράξενου μίγματος το οποίο έχει πολύ λίγο προσωπικό νόημα για σένα. 7Καθώς καθεμιά σκέψη περνά από το νου σου λέγε:

8Η σκέψη μου για ……… δε σημαίνει τίποτα.
9Η σκέψη μου για ………δε σημαίνει τίποτα.
5) Προφανώς, η σημερινή ιδέα μπορεί να βοηθήσει οποιαδήποτε σκέψη σε στενοχωρεί οποιαδήποτε ώρα. 2Επιπλέον συνιστάμε πέντε περιόδους εξάσκησης, καθεμιά από τις οποίες περιλαμβάνει την έρευνα του νου, για όχι περισσότερο από ένα περίπου λεπτό. 3Δε συνιστάμε την επέκταση αυτής της χρονικής περιόδου η οποία και πρέπει να μειωθεί σε μισό λεπτό ή λιγότερο αν αισθάνεσαι άσχημα.
4Θυμήσου, όμως, να επαναλάβεις την ιδέα αργά, πριν την εφαρμόσεις μ ένα συγκεκριμένο τρόπο, και επίσης να προσθέσεις:

5Αυτή η ιδέα θα με βοηθήσει να απελευθερωθώ απ όλα αυτά που τώρα πιστεύω.

Share