Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1) Αυτή είναι η πρώτη ιδέα μέχρι τώρα που σχετίζεται με μια σημαντική φάση της διορθωτικής διαδικασίας: την αντιστροφή της σκέψης του κόσμου σου. 2Φαίνεται σαν να είναι ο κόσμος ο οποίος καθορίζει αυτά που αντιλαμβάνεσαι. 3Η σημερινή ιδέα πρωτοπαρουσιάζει την έννοια ότι οι σκέψεις σου καθορίζουν τον κόσμο που βλέπεις. 4Στ αλήθεια, να είσαι χαρούμενος όταν εξασκείσαι μ αυτή την ιδέα στην αρχική της μορφή γιατί δουλεύοντας πάνω σ αυτήν η απελευθέρωση σου είναι σίγουρη. 5Το κλειδί της συγχώρεσης έγκειται σ αυτή την ιδέα.
2) Οι περίοδοι εξάσκησης της σημερινής ιδέας πρέπει να γίνουν κάπως διαφορετικά από τις προηγούμενες. 2 Άρχισε με τα μάτια σου κλειστά κι επανέλαβε την ιδέα αργά στον εαυτό σου. 3Μετά άνοιξε τα μάτια σου και κοίταξε γύρω σου, κοντά και μακριά, ψηλά και χαμηλά – οπουδήποτε. 4Κατά τη διάρκεια του ενός περίπου λεπτού που πρέπει να περάσεις χρησιμοποιώντας την ιδέα απλώς επανέλαβε την στον εαυτό σου, σιγουρευμένος ότι το κάνεις αυτό χωρίς βιασύνη και χωρίς αίσθηση πίεσης ή. προσπάθειας.
3) Για να κάνεις αυτές τις ασκήσεις για το μεγαλύτερο δυνατό όφελος, το βλέμμα πρέπει να πηγαίνει από το ένα πράγμα στο άλλο αρκετά γρήγορα επειδή δεν πρέπει να καθυστερεί ιδιαίτερα σε κανένα πράγμα. 2Οι λέξεις όμως πρέπει να χρησιμοποιούνται μ έναν αβίαστο, ακόμα και νωχελικό τρόπο. Ιδιαίτερα η εισαγωγή αυτής της ιδέας πρέπει να εξασκείται όσο το δυνατό πιο απλά και φυσιολογικά. 4Περιέχει το θεμέλιο για την ειρήνη, τη χαλάρωση και την απελευθέρωση από το άγχος, αυτό προσπαθούμε να πετύχουμε. 5Την ώρα που τελειώνεις τις ασκήσεις, κλείσε τα μάτια σου κι επανέλαβε αργά την ιδέα στον εαυτό σου ακόμα μια φορά.
4) Τρεις περίοδοι εξάσκησης σήμερα μάλλον θα είναι αρκετές. 2Αν όμως δεν αισθάνεσαι ανησυχία ή ταραχή κι έχεις την τάση να κάνεις περισσότε­ρες, αυτές οι ασκήσεις μπορεί να γίνουν μέχρι πέντε φορές. 3Περισσότερο απ αυτό δε συνίσταται.

Share