Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1) Η σπουδαιότητα αυτής της ιδέας έγκειται στο γεγονός ότι περιέχει τη διόρθωση μιας σημαντικής διαστρέβλωσης της αντίληψης. 2Νομίζετε ότι αυτό που σας ταράζει είναι ένας τρομακτικός κόσμος, ή ένας λυπημένος κόσμος, ή ένας βίαιος κόσμος, ή ένας τρελός κόσμος. 3 Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα έχουν δοθεί στον κόσμο από σένα. 4Ο κόσμος δεν έχει νόημα από μόνος του.
2) Αυτές οι ασκήσεις γίνονται με τα μάτια ανοιχτά. 2Κοίταξε γύρω σου αυτή τη φορά αρκετά αργά. 3Προσπάθησε να διατηρήσεις ένα ρυθμό έτσι ώστε ένα αρκετά σταθερό χρονικό διάστημα να μεσολαβεί μεταξύ των αργών μετακινήσεων του βλέμματος σου από το ένα πράγμα στο άλλο. 4Μην αφήνεις το χρόνο που παίρνουν αυτές οι μετακινήσεις να μεγαλώνει ή να μικραίνει σημαντικά, αλλά αντίθετα προσπάθησε να διατηρήσεις ένα μετρημένο, ομοιόμορφο ρυθμό καθ όλη τη διάρκεια. 5Αυτά που βλέπεις δεν έχουν σημασία. 6Διδάσκεις τον εαυτό σου αυτό το μάθημα καθώς δίνεις την ίδια προσοχή και τον ίδιο χρόνο στο καθετί που βλέπεις. 7Αυτό είναι ένα από τα πρώτα βήματα στο μάθημα: του να δίνεις σ όλα αυτά τα πράγματα την ίδια αξία.
3) Καθώς κοιτάζεις γύρω σου. πες στον εαυτό σου:

2Νομίζω ότι βλέπω ένα φοβισμένο κόσμο,έναν επικίνδυνο κόσμο, έναν εχθρικό κόσμο,
ένα λυπημένο κόσμο, ένα κακό κόσμο, ένα τρελό κόσμο κι ούτω καθ εξής, χρησιμοποιώντας οποιουσδήποτε περιγραφικούς όρους έρχονται στο νου σου. 3Αν οι περιγραφικοί όροι φαίνονται θετικοί αντί για αρνητικοί να τους συμπεριλάβεις κι αυτούς. 4Π.χ μπορείς να σκεφτείς «έναν καλό κόσμο» ή «έναν ικανοποιητικό κόσμο». 5Εάν τέτοιοι όροι έρθουν στο νου σου, χρησιμοποίησε τους μαζί με τους υπόλοιπους. 6Μπορεί να μην καταλαβαίνεις ακόμα γιατί αυτά τα «ωραία» επίθετα ανήκουν σ αυτές τις ασκήσεις αλλά θυμήσου ότι ένας «καλός κόσμος» υπονοεί ένα «κακό κόσμο» και ένας «ικανοποιητικός κόσμος» υπονοεί ένα «μη ικανοποιητικό κόσμο». 7Όλοι οι όροι που έρχονται στο νου σου είναι κατάλληλα αντικείμενα για τις σημερινές ασκήσεις. 8Η φαινομενική ποιότητα δεν έχει σημασία.

4) Σιγουρέψου ότι δεν αλλάζεις τα χρονικά διαστήματα μεταξύ της εφαρμογής της σημερινής ιδέας σ ό,τι νομίζεις ότι είναι ευχάριστο και την εφαρμογή της σ ό,τι νομίζεις ότι είναι δυσάρεστο. 2Για τους σκοπούς αυτών των ασκήσεων δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους. 3Στο τέλος της εξάσκησης, πρόσθεσε:

4 Όμως είμαι ταραγμένος επειδή βλέπω ένα κόσμο δίχως νόημα.
5) Αυτό που δεν έχει νόημα δεν είναι ούτε καλό ούτε κακό. 2Γιατί λοιπόν, πρέπει ένας κόσμος δίχως νόημα να σε ταράζει; 3Αν μπορούσες να αποδεχτείς ότι ο κόσμος δεν έχει νόημα, και ν αφήσεις την αλήθεια να γραφτεί πάνω του για σένα, θα σ έκανε απερίγραπτα ευτυχισμένο. 4Αλλά επειδή δεν έχει νόημα παρακίνησε να γράψεις πάνω του αυτό που θα ήθελες να είναι. 5Κι αυτό ακριβώς είναι που βλέπεις στον κόσμο. 6Αυτό ακριβώς είναι που δεν έχει νόημα στην αλήθεια. 7Κάτω από τα λόγια σου είναι γραμμένος ο λόγος του Θεού. 8Η αλήθεια σε ταράζει τώρα, αλλά όταν τα λόγια σου θα έχουν σβηστεί θα δεις το δικό Του λόγο. Αυτός είναι ο τελικός σκοπός αυτών των ασκήσεων.
6) Τρεις ή τέσσερις φορές είναι αρκετές για την εξάσκηση της σημερινής ιδέας. 2Οι περίοδοι εξάσκησης δεν πρέπει να υπερβαίνουν το ένα λεπτό. 3Ακόμα κι αυτό μπορεί να σου φανεί πολύ. Σταμάτα τις ασκήσεις οποτεδήποτε έχεις μια αίσθηση έντασης.

Share