Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1) Η σημερινή ιδέα είναι μια απόπειρα να αναγνωρίσεις ότι μπορείς να αλλάξεις την αισθητήρια αντίληψη που έχεις και για τις εσωτερικές και για τις εξωτερικές πλευρές του κόσμου. 2Τουλάχιστον πέντε λεπτά πρέπει να αφιερωθούν για την εφαρμογή αυτής της ιδέας το πρωί, καθώς επίσης και το βράδυ. 3Σε αυτές τις περιόδους εξάσκησης η ιδέα πρέπει να επαναλαμ­βάνεται όσο συχνά είναι βολικό. Είναι όμως πολύ σημαντικό να μη βιάζεσαι. 4Να εναλλάσσεις την επιθεώρηση των αισθητήριων αντιλήψεων σου του εξωτερικού κόσμου, με την επιθεώρηση των αντιλήψεων σου του εσωτερι­κού κόσμου, αλλά χωρίς να προκαλέσεις μία απότομη αίσθηση αλλαγής.
2) Απλά κοίταξε γύρω σου ανέμελα τον κόσμο που αντιλαμβάνεσαι, σαν να βρίσκεται έξω από εσένα, και μετά κλείσε τα μάτια σου κι επιθεώρησε τις εσωτερικές σου σκέψεις με την ίδια ανεμελιά. 2Προσπάθησε να παραμείνεις το ίδιο ανεπηρέαστος κι από τους δύο κόσμους και να διατηρήσεις αυτή την αποδέσμευση καθώς επαναλαμβάνεις την ιδέα κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας.
3) Οι πιο σύντομες περίοδοι εξάσκησης πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο συχνές. Συγκεκριμένες εφαρμογές της σημερινής ιδέας πρέπει επίσης να γίνονται αμέσως όταν οποιαδήποτε κατάσταση προκύπτει που σε βάζει σε πειρασμό να ταραχτείς. 3Γι αυτές τις εφαρμογές, λέγε:

4Υπάρχει ένας άλλος τρόπος να το κοιτάξω αυτό.
4) Θυμήσου να εφαρμόσεις τη σημερινή ιδέα τη στιγμή που αντιλαμβάνε­σαι στενοχώρια. 2Μπορείνα είναι αναγκαίο να καθίσεις σιωπηλά για ένα περίπου λεπτό και να επαναλάβεις την ιδέα στον εαυτό σου αρκετές φορές. 3Πιθανώς, θα σε βοηθήσει να κλείσεις τα μάτια σου όταν κάνεις αυτού του είδους την εφαρμογή.

Share