Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1) Η σημερινή ιδέα αρχίζει να περιγράφει τις συνθήκες που επικρατούν στον άλλο τρόπο όρασης. 2Η ειρήνη του νου είναι καθαρά ένα εσωτερικό ζήτημα. 3Πρέπει να αρχίσει με τις δικές σου σκέψεις και μετά να απλωθεί προς τα έξω. 4Είναι από την ειρήνη του νου σου που μια ειρηνική αντίληψη του κόσμου προκύπτει.
2) Τρεις μεγαλύτερες περίοδοι εξάσκησης χρειάζονται για τις σημερινές ασκήσεις. 2Σε συμβουλεύουμε να κάνεις μία το πρωί, μία το βράδυ και μία ακόμα σε κάποια στιγμή της ημέρας που αισθάνεσαι τη μεγαλύτερη ετοιμότητα. 3Ολες οι εφαρμογές πρέπει να γίνονται με τα μάτια κλειστά. 4Είναι ο εσωτερικός σου κόσμος πάνω στον οποίο οι εφαρμογές της σημερινής ιδέας πρέπει να γίνουν.
3) Περίπου πέντε λεπτά εξέτασης του νου σου χρειάζονται για καθεμιά από τις περιόδους εξάσκησης. 2Ερεύνησε το νου σου για σκέψεις φόβου, για καταστάσεις που σου προκαλούν ανησυχία, για «ενοχλητικά» πρόσωπα ή γεγονότα, ή για οτιδήποτε άλλο για το οποίο τρέφεις άστοργες σκέψεις. 3Παρατήρησε τα όλα αυτά ανέμελα, επαναλαμβάνοντας αργά τη σημερινή ιδέα καθώς τα παρακολουθείς να εμφανίζονται στο νου σου κι άφηνε το καθένα από αυτά να φύγει από το νου σου για να αντικατασταθεί από το επόμενο.
4) Εάν αρχίσεις να δυσκολεύεσαι να σκεφτείς συγκεκριμένα θέματα, συνέχισε να επαναλαμβάνεις την ιδέα στον εαυτό σου χωρίς να βιάζεσαι και χωρίς να την εφαρμόζεις σε κάτι συγκεκριμένο. 2Να σιγουρευτείς όμως ότι δεν κάνεις συγκεκριμένες εξαιρέσεις με το να αποφεύγεις ορισμένα θέματα.
5) Οι πιο σύντομες εφαρμογές πρέπει να είναι συχνές και να γίνονται οποτεδήποτε αισθάνεσαι ότι η ειρήνη του νου σου κατά κάποιο τρόπο απειλείται. 2Ο σκοπός αυτών των εφαρμογών είναι να προστατεύσεις τον εαυτό σου από τον πειρασμό κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας. 3Αν μια συγκεκριμένη μορφή πειρασμού έρθει στην αντίληψη σου, η άσκηση πρέπει να πάρει την παρακάτω μορφή:

4Θα μπορούσα να δω ειρήνη σε αυτή την κατάσταση αντ΄αυτού που βλέπω σ αυτήν τώρα.

6) Αν οι εισβολές στην ειρήνη του νου σου παίρνουν τη μορφή πιο γενικών δυσμενών συναισθημάτων, όπως κατάθλιψη, αγωνία, ή ανησυχία, χρησιμοποίησε την ιδέα στην αρχική της μορφή. 2Αν νομίζεις ότι χρειάζεσαι περισσότερο από μία εφαρμογή της σημερινής ιδέας για να σε βοηθήσει να αλλάξεις τον τρόπο που σκέφτεσαι, σε μια οποιαδήποτε συγκεκριμένη κατάσταση, προσπάθησε να αφιερώσεις μερικά λεπτό επαναλαμβάνοντας την ιδέα μέχρι να νιώσεις μια αίσθηση ανακούφισης. 3Θα σε βοηθήσει αν πεις στον εαυτό σου τα εξής:

4Μπορώ να αντικαταστήσω τα συναισθήματά μου της κατάθλιψης,
αγωνίας, ή ανησυχίας (ή τις σκέψεις μου γι αυτή την κατάσταση, πρόσωπο, ή γεγονός]
με ειρήνη.

Share