Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

Αυτές οι σκέψεις δε σημαίνουν τίποτα. Είναι όπως τα πράγματα που βλέπω σ αυτό το δωμάτιο, [σ αυτό το δρόμο, απ αυτό το παράθυρο,σ αυτό το μέρος].

1) Αντίθετα από τις προηγούμενες ασκήσεις, οι σημερινές δεν αρχίζουν με την ιδέα της ημέρας. 2Στις σημερινές περιόδους ασκήσεων, άρχισε με το να παρατηρείς τις σκέψεις που έρχονται στο νου σου για ένα λεπτό. 3Μετά εφάρμοσε την ιδέα σ αυτές τις σκέψεις. 4Εάν έχεις ήδη στενόχωρες σκέψεις, χρησιμοποίησε τις σαν αντικείμενα για την εφαρμογή της ιδέας. 5Μη διαλέγεις όμως μόνο τις σκέψεις που νομίζεις ότι είναι «κακές». 6Εάν εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να παρατηρεί τις σκέψεις σου, θα δεις ότι αντιπροσωπεύουν ένα τέτοιο μίγμα που από μια άποψη καμιά απ αυτές δεν μπορεί να αποκαλεστεί «καλή» ή «κακή». 7Γι αυτό και δε σημαίνουν τίποτα.
2) Καθώς διαλέγεις αντικείμενα για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας, η συνηθισμένη σαφήνεια είναι αναγκαία. 2Μη φοβάσαι να χρησιμοποιήσεις «καλές» σκέψεις όπως και «κακές». 3Καμιά απ αυτές δεν αντιπροσωπεύει τις αληθινές σου σκέψεις, οι οποίες σκεπάζονται από τις άλλες. 4Οι «καλές» σκέψεις είναι μονάχα σκιές αυτού που βρίσκεται πέρα απ αυτό τον κόσμο, και οι σκιές δυσκολεύουν την όραση. 5Οι «κακές» σκέψεις μπλοκάρουν την όραση και την τυφλώνουν. 6Δε θέλεις ούτε τις μεν ούτε τις δε.
3) Αυτή είναι μια σημαντική άσκηση και θα λαμβάνεται από καιρό σε καιρό σε μια διαφορετική μορφή. 2Ο στόχος εδώ είναι να εκπαιδευτείς στα πρώτα σου βήματα στο να ξεχωρίζεις τα πράγματα που δεν έχουν νόημα απ αυτά που έχουν. 3Είναι μια πρώτη απόπειρα στο μακροπρόθεσμο εκπαιδευτικό στόχο του να βλέπεις τα πράγματα που δεν έχουν νόημα έξω από σένα, κι αυτά που έχουν νόημα μέσα σου. 4Είναι επίσης η αρχή της εκπαίδευσης του νου σου στο να αναγνωρίζει αυτό που είναι το ίδιο και αυτό που είναι διαφορετικό.
4) Καθώς χρησιμοποιείς τις σκέψεις σου για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας, αναγνώρισε κάθε σκέψη από την κεντρική φιγούρα ή γεγονός που περιέχει, για παράδειγμα:

2Αυτή η σκέψη για……… δε σημαίνει τίποτα.
3Είναι όπως τα πράγματα που βλέπω σ αυτό το δωμάτιο, [σ αυτό το δρόμο, κ.τ.λ.].

5) Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την ιδέα για μια συγκεκριμένη σκέψη που αναγνωρίζετε σαν επιβλαβή. 2Αυτή η εξάσκηση είναι χρήσιμη, αλλά δεν αντικαθιστά τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν σ αυτές τις ασκήσεις. 3Ωστόσο, μην εξετάσεις το νου σου για περισσότερο από ένα περίπου λεπτό. 4Δεν έχεις αρκετή εμπειρία ακόμα για να αποφύγεις μια τάση άσκοπης απορρόφησης.
6) Επιπλέον, επειδή αυτές οι ασκήσεις είναι οι πρώτες του είδους τους, μπορεί να έχεις ιδιαίτερη δυσκολία με την διακοπή της κριτικής αυτών των σκέψεων. 2Μην επαναλάβεις αυτές τις ασκήσεις πάνω από τρεις ή τέσσερις φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. 3Θα επιστρέψουμε σ αυτές αργότερα.

Share