Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1.Τώρα η έμφασή μας δίνεται στην θεραπεία. 2Το θαύμα είναι το μέσον, η Επανόρθωση (Εξιλέωση) είναι η αρχή και η θεραπεία είναι το αποτέλεσμα. 3Να λέμε για το «θαύμα της θεραπείας», σημαίνει να συνδυάζονται δυο πλευρές της πραγματικότητας με ακατάλληλο τρόπο. 4Η θεραπεία δεν είναι ένα θαύμα. 5Η Επανόρθωση (Εξιλέωση), ή το τελικό θαύμα, είναι ένα φάρμακο και οποιοδήποτε είδος θεραπείας είναι το αποτέλεσμα. 6Το είδος του λάθους για το οποίο εφαρμόζεται η Επανόρθωση (Εξιλέωση) είναι άσχετο. 7Κάθε θεραπεία είναι ουσιαστικά απελευθέρωση από τον φόβο. 8Για να το αναλάβεις δεν μπορείς να είσαι εσύ ο ίδιος γμάτος φόβο.  9Δεν κατανοείς την θεραπεία εξαιτίας του ίδιου σου του φόβου.

2.Ένα βασικό βήμα στο σχέδιο της Επανόρθωσης (Εξιλέωσης), είναι να εξαλειφθεί το λάθος σε όλα τα επίπεδα. 2Η ασθένεια ή «η απουσία ορθού νου»» είναι το αποτέλεσμα της σύγχυσης επιπέδων, επειδή πάντα συνεπάγεται την πεποίθηση πως ό,τι δεν πάει καλά σ΄ένα επίπεδο μπορεί να έχει αρνητική επίδραση σ΄ένα άλλο. 3Έχουμε αναφερθεί στα θαύματα ως τα μέσα διόρθωσης της σύγχυσης των επιπέδων, διότι όλα τα λάθη πρέπει να διορθώνονται στο επίπεδο στο οποίο εμφανίζονται. 4Μόνο ο νους είναι ικανός να κάνει λάθος. 5Το σώμα μπορεί να αντιδρά λανθασμένα μόνο όταν ανταποκρίνεται σε  λανθασμένες σκέψεις. 6Το σώμα δεν μπορεί να δημιουργεί και η πεποίθηση ότι μπορεί αποτελεί το βασικό λάθος που προκαλεί όλα τα σωματικά συμπτώματα. 7Η σωματική ασθένεια αντιπροσωπεύει πίστη στην μαγεία. 8Όλη η διαστρέβλωση που δημιούργησε την μαγεία στηρίζεται στην πεποίθηση ότι υπάρχει δημιουργική ικανότητα στην ύλη την οποία ο νους δεν είναι σε θέση να ελέγξει. 9Αυτό το λάθος μπορεί να πάρει δύο μορφές. μπορεί να γίνει πιστευτό είτε ότι ο νους μπορεί να δημιουργήσει διαστρεβλώσεις μέσα στο σώμα, είτε ότι το σώμα μπορεί να επιφέρει διαστρέβλωση στον νου. 10Οταν γίνει κατανοητό πως ο νους, που είναι το μοναδικό επίπεδο δημιουργίας, δεν μπορεί να δημιουργήσει πέρα από τα όρια του εαυτού του, τότε κανένα από τα δυο είδη σύγχυσης δεν μπορεί να προκύψει.

3.Μόνον ο νους μπορεί να δημιουργεί, επειδή το πνεύμα έχει ήδη δημιουργηθεί και το σώμα είναιένα εργαλείο μάθησης για τον νου. 2Τα εργαλεία μάθησης δεν είναι αφ΄εαυτού τους μαθήματα. 3Στόχος τους είναι, ουσιαστικά, η διευκόλυνση της μάθησης. 4Το χειρότερο που μπορεί να κάνει η λανθασμένη χρήση ενός μαθησιακού εργαλείου είναι να αποτύχει να διευκολύνει την μάθηση. 5Δεν έχει το ίδιο την δύναμη να προκαλέσει πραγματικά λάθη μάθησης. 6Εάν το σώμα κατανοηθεί σωστά, μοιράζεται την ατρωσία της Επανόρθωσης (Εξιλέωσης), με διττή εφαρμογή. 7Κι αυτό όχι επειδή το σώμα είναι ένα θαύμα αλλά επειδή εγγενώς δεν έχει τάση για παρερμηνεία. 8Το σώμα είναι απλώς και μόνο μέρος της εμπειρίας σου στον υλικό κόσμο. 9Οι ικανότητές του μπορεί και συχνά γίνεται, να υπερεκτιμηθούν. 10Ωστόσο, είναι σχεδόν αδύνατο να αρνηθείς την ύπαρξή του σε αυτόν τον κόσμο. 11Οσοι το κάνουν εμπλέκονται σε ιδιαίτερη και άνευ αξίας μορφή άρνησης. 12Ο όρος «άνευ αξίας» εδώ υποδηλώνει ότι δεν είναι απαραίτητο να προστατευτεί ο νους με το να αρνηθείς αυτό που είναι χωρίς νου. 13Εάν κάποιος αρνηθεί αυτή την ατυχή πλευρά της δύναμης του νου, τότε αρνείται και την ίδια την δύναμη.

4.Όλα τα υλικά μέσα που αποδέχεσαι ως φάρμακα για τις σωματικές ασθένειες είναι επαναλαμβανόμενες δηλώσεις των αρχώ της μαγείας. 2Αυτό είναι το πρώτο βήμα στη πίστη ότι το σώμα  δημιουργεί τις δικές του αρρώστιες. 3Μια δεύτερη παρερμηνεία είναι η απόπειρα θεραπείας του με μη δημιουργικά μέσα. 4Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει πως η χρήση αυτών των μέσων για διορθωτικούς σκοπούς, είναι κακή. 5Μερικές φορές η ασθένεια έχει ισχυρή επιρροή στον νου καθιστώντας, πρόσκαιρα, ανέφικτη την Επανόρθωση (Εξιλέωση). 6Σε αυτήν την περίπτωση είναι σοφό να χρησιμοποιηθεί μια συμβιβαστική προσέγγιση του νου και του σώματος, μέσω της οποίας αποδίδεται σε κάτι εξωτερικό η προσωρινή πίστη θεραπευτικής ικανότητας. 7Και αυτό επειδή το τελευταίο πράγμα που θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνους που δεν σκέφτονται ορθά, ή τους ασθενείς, είναι η αύξηση του φόβου. 8Βρίσκονται ήδη σε μια κατάσταση αδυναμίας εξαιτίας του φόβου. 9Εάν εκτεθούν σε ένα θαύμα πρώιμα, μπορεί να προκληθεί πανικός. 10Αυτό είναι πιθανό να συμβεί όταν η αντεστραμμένη αντίληψη έχει προξενήσει την πεποίθηση ότι τα θαύματα είναι επίφοβα.

5.Η αξία της Επανόρθωσης δεν έγκειται στον τρόπο που αυτή εκφράζεται. 2Στην ουσία, εάν χρησιμοποιηθεί ειλικρινά, θα εκφραστεί αναπόφευκτα, με τον πιο χρήσιμο τρόπο για τον αποδέκτη της. 3Αυτό σημαίνει ότι ένα θαυμα, για να επιτύχει την πλήρη αποτελεσματικότητά του, πρέπει να εκφραστεί σε μια γλώσσα που ο αποδέκτης μπορεί να κατανοήσει άφοβα. 4Αυτό, δεν σημαίνει, απαραίτητα, ότι αυτή είναι και η υψηλότερη μορφή επικοινωνίας για την οποία είναι ικανός. 5Σημαίνει, ωστόσο, ότι είναι η υψηλότερη μορφή επικοινωνίας για την οποία είναι ικανός τώρα. 6Όλος ο στόχος του θαύματος είναι ν᾽ανυψώσει το επίπεδο επικοινωνίας, όχι η μείωσή του μέσω της αύξησης του φόβου.

Share