Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1.Τα βάσανα είναι μια έμφαση σ όλα εκείνα που ο κόσμος έχει κάνει για να σας βλάψει. Εδώ φαίνεται καθαρά η παράφρων εκδοχή του κόσμου για την λύτρωση. Ομοίως με ένα όνειρο τιμωρίας, στο οποίο ο ονειρευόμενος δεν έχει συνείδηση του τί επέφερε την επίθεση εναντίον του, βλέπει τον εαυτόν του να υφίσταται άδικη επίθεση κι από κάτι που δεν είναι ο εαυτός του. Αποτελεί το θύμα αυτού του “κάτι άλλου”, ενός πράγματος έξω από τον εαυτό του, για το οποίο δεν έχει κανένα λόγο να θεωρηθεί υπεύθυνος. Πρέπει να είναι αθώος επειδή δεν γνωρίζει τί κάνει, αλλά τί γίνεται σ αυτόν. Εν τούτοις είναι η δική του επίθεση εναντίον του εαυτού του εμφανής ακόμα, διότι είναι αυτός που υφίσταται τα βάσανα. Και δεν μπορεί να ξεφύγει επειδή η πηγή τους φαίνεται να είναι έξω απ αυτόν τον ίδιο.
2.Τώρα σας υποδεικνύεται ότι μπορείτε να ξεφύγετε. Αυτό που χρειάζεται είναι να κοιτάξετε το πρόβλημα όπως είναι, κι όχι με τον τρόπο που εσείς το διατυπώσατε. Πώς θα μπορούσε να υπάρχει ένας άλλος τρόπος να επιλυθεί ένα πρόβλημα που είναι πολύ απλό, αλλά που έχει σκοτεινιασθεί από βαριά σύννεφα περιπλοκής, τα οποία φτιάχτηκαν για να διατηρήσουν το πρόβλημα άλυτο; Χωρίς τα σύννεφα το πρόβλημα θα αναδυθεί σε όλη του την αρχική απλότητα. Η επιλογή δεν θα είναι δύσκολη, επειδή το πρόβλημα είναι παράδοξο όταν ειδωθεί καθαρά. Κανείς δεν δυσκολεύεται ν αποφασίσει ν αφήσει ένα απλό πρόβλημα να λυθεί αν θεωρηθεί σαν κάτι που τον πληγώνει, κι επίσης θεωρηθεί ως εύκολο να εξαλειφθεί.
3.Ο “συλλογισμός” με τον οποίον φτιάχτηκε ο κόσμος, πάνω στον οποίον αναπαύεται, με τον οποίον διατηρείται, είναι απλά ο εξής: “Εσείς είστε η αιτία του τί κάνω. Η παρουσία σας δικαιώνει την οργή μου, κι εσείς υπάρχετε και σκάφτεστε ξέχωρα από μένα. Ενώ επιτίθεσθε εγώ πρέπει να είμαι αθώος. Και ό,τι υποφέρω προέρχεται από την επίθεση σας”. Κανένας ο οποίος θεωρεί αυτόν τον “συλλογισμό” ακριβώς όπως είναι δεν θα μπορούσε ν αποτύχει να δει πως δεν είναι λογικός και δεν έχει νόημα. Εν τούτοις φαίνεται λογικός, επειδή φαίνεται σαν ο κόσμος να σας πλήγωσε. Κι έτσι φαίνεται σαν να μην υπάρχει ανάγκη να πάτε πέρα από το προφανές όσον αφορά την αιτία.
4.Υπάρχει πράγματι μια ανάγκη. Η απόδραση του κόσμου από την καταδίκη είναι μια ανάγκη την οποία μοιράζονται από κοινού εκείνοι που είναι εντός του κόσμου. Εν τούτοις δεν αναγνωρίζουν την κοινή τους ανάγκη. Διότι ο καθένας τους νομίζει πως εάν κάνει το καθήκον του, η καταδίκη του κόσμου θα εξαρτηθεί απ αυτόν. Και είναι αυτό που αντιλαμβάνεται να είναι ο ρόλος του στην λύτρωση του. Η εκδίκηση πρέπει να έχει ένα επίκεντρο. Ειδεμή το μαχαίρι του εκδικητή βρίσκεται στο δικό του χέρι, και είναι στραμμένο στον ίδιο. Και πρέπει να το δει σ ένα άλλο χέρι, εάν θα ήχο ν αποτελέσει το θύμα της επίθεσης που δεν επέλεξε. Κι έτσι υποφέρει από τα τραύματα που του έκανε ένα μαχαίρι το οποίο δεν κρατούσε ο ίδιος.
5.Αυτός είναι ο σκοπός του κόσμου που αυτός βλέπει. Και θεωρημένος μ αυτόν τον τρόπο, ο κόσμος παρέχει το μέσον με το οποίο αυτός ο σκοπός φαίνεται να εκπληρώνεται. Το μέσον μαρτυρά τον σκοπό, αλλά δεν αποτελεί την αιτία. Ούτε και η αιτία θ αλλάξει θεωρούμενη ξέχωρα από τα αποτελέσματα της. Η αιτία παράγει τ αποτελέσματα, τα οποία κατόπιν φέρουν μαρτυρία για την αιτία, κι όχι για τα ίδια. Κοιτάξτε, λοιπόν, πέρα από τ αποτελέσματα. Δεν είναι εδώ που πρέπει να βρίσκεται η αιτία των βασάνων και της αμαρτίας. Και μην μένετε στα βάσανα και την αμαρτία, διότι αυτά δεν είναι παρά αντανακλάσεις της αιτίας τους.
6.Ο ρόλος που εσείς παίζετε στην διάσωση του κόσμου από την καταδίκη αποτελεί την δική σας απόδραση. Μην ξεχνάτε ότι ο μάρτυρας του κόσμου του κακού δεν μπορεί να μιλήσει παρά μόνο για ό,τι έχει δει ως ανάγκη του κακού στον κόσμο. Κι εκεί είναι όπου η ενοχή σας πρωτοφάνηκε. Σε διαχωρισμό από τον αδελφό σας ήταν που άρχισε η πρώτη επίθεση εναντίον σας. Και είναι αυτό για το οποίο ο κόσμος καταθέτει μαρτυρία. Μην αναζητάτε άλλη αιτία, και μην κοιτάτε ανάμεσα στις ισχυρές λεγεώνες των μαρτύρων του για την εξουδετέρωση του. Υποστηρίζουν τον ισχυρισμό του για την υποταγή σας. Δεν θα έπρεπε να ψάξετε για να βρείτε την αλήθεια σε κάτι που κρύβει την αλήθεια.
7.Οι μάρτυρες της αμαρτίας στέκονται όλοι εντός ενός μικρού χώρου. Και είναι εδώ που εσείς βρίσκετε την αιτία της προοπτικής σας για τον κόσμο. Κάποτε δεν είχατε επίγνωση της αιτίας όλων όσων ο κόσμος φαινόταν να σπρώχνει πάνω σας, απρόσκλητα και χωρίς να τα ζητήσετε. Για ένα πράγμα ήσασταν σίγουροι: Απ όλες τις πλείστες αιτίες που αντιλαμβανόσασταν να σας φέρουν πόνο και βάσανα, η ενοχή σας δεν ήταν ανάμεσα τους. Ούτε κι εσείς τα ζητήσατε για τον εαυτό σας με κανένα τρόπο. Να πώς προήλθαν όλες οι αυταπάτες: Αυτός που τις δημιουργεί δεν βλέπει τον εαυτό του ως δημιουργό τους, και η πραγματικότητα τους δεν εξαρτάται απ αυτόν. Όποιο αίτιο κι αν έχουν είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό απ αυτόν, κι ό,τι βλέπει είναι ξέχωρο από τον νου του. Δεν μπορεί να αμφιβάλλει για την πραγματικότητα των ονείρων του, διότι δεν βλέπει τον ρόλο που παίζει στην κατασκευή τους και στο να τα κάνει να φαίνονται πραγματικά.
8.Κανείς δεν μπορεί ν αφυπνισθεί από ένα όνειρο που ο κόσμος ονειρεύεται γι αυτόν. Γίνεται μέρος του ονείρου κάποιου άλλου. Δεν μπορεί να επιλέξει να ξυπνήσει από ένα όνειρο που δεν κατασκεύασε ο ίδιος. Στέκεται αβοήθητος, θύμα ενός ονείρου που συνελήφθη και ετράφη ενδόμυχα από έναν χωριστό νου. Αυτός ο νους πρέπει να είναι πράγματι αδιάφορος γι αυτόν, τόσο αδιάφορος για την ειρήνη του και την ευτυχία του όσο είναι ο καιρός ή η ώρα της ημέρας. Δεν τον αγαπά, αλλά τον ρίχνει όπως θέλει σ οποιονδήποτε ρόλο που ικανοποιεί τ όνειρο του. Τόσο μικρή είναι η αξία του που αυτός δεν είναι παρά μια σκιά που χορεύει, πηδώντας πάνω-κάτω σύμφωνα με μια ανούσια πλοκή που συνελήφθη μέσα στην τεμπέλικη ονειροπόληση του κόσμου.
9.Αυτή είναι η εικόνα που μπορείτε να δείτε* η μία εναλλακτική λύση που μπορείτε να επιλέξετε, η άλλη δυνατότητα της αιτίας, αν δεν είστε ο ονειρευτής των ονείρων σας. Κι αυτό είναι που επιλέγετε, αν αρνηθείτε ότι η αιτία των βασάνων βρίσκεται στο νου σας. Να είστε στ αλήθεια χαρούμενοι που βρίσκεται εκεί, διότι έτσι είστε ο μόνος που αποφασίζει για την μοίρα σας στον χρόνο. Η επιλογή είναι δική σας ανάμεσα σ έναν κοιμώμενο θάνατο και όνειρα του κακού ή σε μια χαρούμενη αφύπνιση και χαρά της ζωής.
10.Ανάμεσα σε τί θα μπορούσατε να επιλέξετε παρά μεταξύ της ζωής και του θανάτου, της αφύπνισης ή του ύπνου, της ειρήνης και του πολέμου, των ονείρων σας και της πραγματικότητας σας; Υπάρχει κίνδυνος να νομίσετε πως ο θάνατος είναι ειρήνη, επειδή ο κόσμος εξισώνει το σώμα με τον εαυτό τον οποίο δημιούργησε ο Θεός. Εν τούτοις ένα πράγμα δεν μπορεί ποτέ να είναι το αντίθετο του. Κι ο θάνατος είναι το αντίθετο της ειρήνης, επειδή είναι το αντίθετο της ζωής. Και η ζωή είναι ειρήνη. Αφυπνισθείτε και ξεχάστε όλες τις σκέψεις του θανάτου, και θα βρείτε πως έχετε την ειρήνη του Θεού. Εν τούτοις αν πραγματικά σας δίνεται επιλογή, τότε πρέπει να δείτε τις αιτίες των πραγμάτων μεταξύ των οποίων επιλέγετε ακριβώς όπως είναι και όπου είναι.
11.Τί επιλογές μπορούν να γίνουν ανάμεσα σε δύο καταστάσεις, παρά μια από τις οποίες αναγνωρίζεται καθαρά; Ποιος θα μπορούσε να είναι ελεύθερος να επιλέξει μεταξύ αποτελεσμάτων, όταν μόνο ένα φαίνεται να εξαρτάται απ αυτόν; Μια τίμια επιλογή δεν θα μπορούσε ποτέ να γίνει αντιληπτή ως χωρισμένη ανάμεσα στο μικροσκοπικό εγώ σας και στον πελώριο κόσμο, με διαφορετικά όνειρα σχετικά με την αλήθεια εντός σας. Το χάσμα ανάμεσα στην πραγματικότητα και στα όνειρα δεν έγκειται μεταξύ του ονειρέματος του κόσμου και αυτού που εσείς ονειρεύεστε μυστικά. Αυτά είναι το ίδιο. Το όνειρο του κόσμου δεν είναι παρά ένα κομμάτι του δικού σας ονείρου που χαρίσατε, και είδατε σαν να ήταν η αρχή του και το τέλος, και τα δύο. Εν τούτοις άρχισε από το μυστικό σας όνειρο, το οποίο δεν αντιλαμβάνεσθε αν και προκάλεσε το μέρος το οποίο βλέπετε εσείς και δεν αμφιβάλλετε πως είναι πραγματικό. Πώς θα μπορούσατε να το αμφισβητήσετε ενώ κοιμάστε, και ονειρεύεστε μυστικά πως η αιτία του είναι πραγματική;
12.Ένας αδελφός χωριστός από τον εαυτό σας, ένας αρχαίος εχθρός, ένας δολοφόνος που σας διώκει μέσα στη νύχτα και σχεδιάζει το θάνατο σας, εν τούτοις τον σχεδιάζει να είναι αργός και παρατεταμένος· τέτοια πράγματα ονειρεύεστε. Εν τούτοις κάτω από αυτό το όνειρο βρίσκεται ένα άλλο, στο οποίο εσείς γίνεσθε ο δολοφόνος, ο μυστικός εχθρός, ο σπερματοφάγος και ο καταστροφέας του αδελφού σας και του κόσμου ομοίως. Εδώ βρίσκεται η αιτία των βασάνων, ο χώρος ανάμεσα στα μικρά σας όνειρα και στην πραγματικότητα σας. Το μικρό χάσμα που ούτε καν το βλέπετε, η γενέτειρα της αυταπάτης και του φόβου, η ώρα του τρόμου και του αρχαίου μίσους, η στιγμή της καταστροφής, όλα βρίσκονται εδώ. Εδώ βρίσκεται η αιτία της μη πραγματικότητας. Και είναι εδώ που θα εξουδετερωθεί.
13.Εσύ είσαι ο ονειρευόμενος του κόσμου των ονείρων. Δεν έχει καμία άλλη αιτία, ούτε και θα έχει ποτέ. Τίποτα πιο τρομακτικό από ένα τεμπέλικο όνειρο δεν τρομοκράτησε τον Υιό του Θεού, και τον έκανε να νομίζει πως έχασε την αθωότητα του, αρνήθηκε τον Πατέρα του, και κήρυξε πόλεμο στον εαυτό του. Τόσο τρομακτικό είναι το όνειρο, τόσο φαινομενικά πραγματικό, που δεν θα μπορούσε ν αφυπνισθεί στην πραγματικότητα χωρίς τον ιδρώτα του τρόμου και μια κραυγή θνητού φόβου, εκτός και αν προηγείτο της αφύπνισης του ένα ηπιότερο όνειρο, κι επέτρεπε στον ηρεμότερο νου του να καλωσορίσει, κι όχι να φοβάται, την φωνή που καλεί με αγάπη να τον αφυπνίσει* ένα ηπιότερο όνειρο, στο οποίο τα βάσανα του θεραπεύθηκαν κι όπου ο αδελφός του ήταν φίλος του. Ο Θεός θέλησε ώστε να αφυπνισθεί ήπια και με χαρά, και του έδωσε τα μέσα ν αφυπνισθεί χωρίς φόβο.
14.Δέξου το όνειρο που Αυτός έδωσε αντί για το δικό σου. Δεν είναι δύσκολο ν αλλάξεις ένα όνειρο όταν ο ονειρευόμενος έχει αναγνωρισθεί. Αναπαύσου στο Άγιο Πνεύμα, και επίτρεψε στα ήπια όνειρα του να πάρουν την θέση εκείνων που εσύ ονειρεύτηκες μέσα στον τρόμο και στον φόβο του θανάτου. Το Άγιο Πνεύμα φέρνει όνειρα συγχώρεσης, στα οποία η επιλογή δεν είναι ποιος είναι ο δολοφόνος και ποιος θα είναι το θύμα. Στα όνειρα που φέρνει το Άγιο Πνεύμα δεν υπάρχει φόνος και δεν υπάρχει θάνατος. Το όνειρο της ενοχής ξεθωριάζει από την όραση σου, αν και τα μάτια σου είναι κλειστά. Ένα χαμόγελο έχει έρθει να φωτίσει το κοιμώμενο πρόσωπο σου. Ο ύπνος είναι ειρηνικός τώρα, διότι αυτά είναι ευχάριστα όνειρα.
15.Ονειρέψου απαλά τον αναμάρτητο αδελφό σου, ο οποίος ενώνεται μαζί σου σε άγια αθωότητα. Και απ αυτό το όνειρο ο Κύριος των Ουρανών θ αφυπνίσει ο Ίδιος τον αγαπημένο Του Υιό. Ονειρέψου την καλοσύνη του αδελφού σου αντί να μένεις στα λάθη του μέσα στα όνειρα σου. Επίλεξε να ονειρευτείς την αβρότητα του αντί να μετράς τα τραύματα που σου επέφερε. Συγχώρεσε του τις αυταπάτες του και ευχαρίστησε τον για την εξυπηρετικότητά του. Και μην αγνοείς τα πολλά δώρα του επειδή δεν είναι τέλειος στα όνειρα σου. Αντιπροσωπεύει τον Πατέρα του, Τον Οποίο βλέπεις σαν να σου προσφέρει και την ζωή και τον θάνατο.
16.Αδελφέ, Ο Θεός δεν δίνει παρά μόνο Ζωή. Εν τούτοις όσα βλέπεις ως δώρα που προσφέρει ο αδελφός σου αντιπροσωπεύουν τα δώρα που ονειρεύεσαι πως ο Πατέρας σου προσφέρει σε σένα. Άσε όλα τα δώρα του αδελφού σου να ειδωθούν ως προσφερόμενα σ εσένα υπό το φως της ευσπλαχνίας και της καλοσύνης. Και μην αφήσεις κανένα πόνο να ταράξει τ όνειρο σου της βαθειάς εκτίμησης για τα δώρα του σε σένα.

Share