Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1.Έχουμε πει πολλά για την ασυνέπεια στόχου και μέσων και για το ότι αυτά πρέπει να εναρμονιστούν ώστε η άγια σχέση σας να σας φέρνει μόνο χαρά. 2Αλλά έχουμε επίσης πει ότι τα μέσα για αν εναρμονιστείτε με τον στόχο του Άγιου Πνεύματος θα έλθουν από την ίδια Πηγή απ’ όπου προέρχεται και ο σκοπός Του. 3Αυτή η σειρά μαθημάτων είναι τόσο άμεση και απλή, ώστε δεν περιέχει ασυνέπειες. 4Οι φαινομενικές ασυνέπειες, ή οι πλευρές που τις θεωρείτε δυσκολότερες από άλλες, είναι απλώς οι ενδείξεις που υποδεικνύουν τις περιοχές όπου ο σκοπός και τα μέσα δεν είναι εναρμονισμένα. 5Αυτό επιφέρει μεγάλη αναστάτωση, η οποία δεν είναι αναγκαία. 6Αυτά τα μαθήματα δεν ζητούν σχεδόν τίποτα από σας. 7Είναι αδύνατον να φανταστεί κάποιος κάτι το οποίο θα ζητούσε τόσα λίγα ή που θα πρόσφερε περισσότερα.
2.Η περίοδος της αναστάτωσης που ακολουθεί την ξαφνική αλλαγή μιας σχέσης, από το επίπεδο της αμαρτίας στο επίπεδο της αγιότητας, θα πρέπει να έχει σχεδόν λήξει τώρα. 2Στην περίπτωση που ακόμα βιώνετε την αναστάτωση είναι επειδή αρνείστε να επιτρέψετε σ’ εκείνον που άλλαξε τον στόχο της σχέσης, να καθορίσει και τα μέσα για την επίτευξή του. 3Αναγνωρίζετε ότι θέλετε τον στόχο. 4Δεν είστε εξίσου πρόθυμοι να δεχθείτε και τα μέσα; 5Εάν όχι, τότε πρέπει να παραδεχθείτε ότι εσείς είστε οι ασυνεπείς. 6 Ένας στόχος επιτυγχάνεται με κάποια μέσα και εφόσον έχετε ένα σκοπό πρέπει να θέλετε και τα μέσα επίτευξής του. 7 Πώς μπορεί να είναι ειλικρινής κάποιος λέγοντας «Πάνω απ’ όλα θέλω αυτό, αλλά δε θέλω να μάθω με ποία μέσα θα το αποκτήσω;»
3.Το Άγιο Πνεύμα ζητά πράγματι λίγα προκειμένου να επιτύχετε τον στόχο σας. 2Δεν ζητά παρά να σας προσφέρει, επίσης τα μέσα. 3Τα μέσα ακολουθούν τον στόχο. 4Όταν διστάζετε είναι επειδή σας τρομάζει ο ίδιος ο στόχος κι όχι τα μέσα. 5Πρέπει να το θυμάστε αυτό, διαφορετικά θα κάνετε το λάθος να πιστέψετε ότι τα μέσα είναι δύσκολα. 6Όμως πώς μπορούν να είναι δύσκολα όταν απλώς σας δίνονται; 7 Σας εξασφαλίζουν τον στόχο καθώς είναι τέλεια εναρμονισμένα μ’ αυτόν. 8 Πριν τα εξετάσουμε από λίγο πιο κοντά θυμηθείτε ότι εάν σκέπτεστε ότι τα μέσα είναι αδύνατα, κλονίζετε την επιθυμία που έχετε για το στόχο. 9Διότι εάν ένας στόχος είναι εφικτός, εφικτά είναι επίσης και τα μέσα για την επίτευξη του.
4.Είναι αδύνατον να βλέπετε ως αναμάρτητο τον αδελφό σας και συνάμα να τον βλέπετε ως σώμα. 2Είναι αυτό πραγματικά συνεπές με τον στόχο της αγιότητας; 3Διότι η αγιότητα είναι απλώς το αποτέλεσμα που προκύπτει όταν αφήσετε τις επιπτώσεις της αμαρτίας να αρθούν έτσι που να γίνει κατορθωτή η αναγνώριση αυτού που ήταν ανέκαθεν αληθινό. 4Είναι αδύνατον να δείτε ένα αναμάρτητο σώμα διότι η αγιότητα είναι κάτι θετικό ενώ το σώμα είναι απλώς κάτι ουδέτερο. 5Δεν είναι αμαρτωλό ούτε και αναμάρτητο. 6Καθώς είναι ένα τίποτα δεν μπορούν να του αποδοθούν χαρακτηριστικά και ιδιότητες είτε του Χριστού είτε του εγώ. 7Αυτό θα ήταν λάθος διότι θα αποδίδονταν ιδιότητες κάπου όπου δεν μπορούν να υπάρξουν. 8Γι’ αυτό και πρέπει να εξαλειφθούν προς χάριν της αλήθειας.
5.Το σώμα είναι το μέσον δια του οποίου το εγώ προσπαθεί να εμφανίσει ως αληθινή της ανόσια σχέση. 2Η ανόσια στιγμή είναι ο χρόνος που αφορά τα σώματα. 3Αλλά ο στόχος εδώ είναι η αμαρτία. 4Δέν μπορεί να επιτευχθεί παρά μόνο ψευδαισθητικά. 5 Έτσι, η ψευδαίσθηση σύμφωνα με την οποία ένας αδελφός είναι ένα σώμα επιζητά να διατηρήσει τον στόχο της ανοσιότητας. 6Εξαιτίας αυτής της συνέπειας τα μέσα δεν εξετάζονται ενώ ο στόχος ευνοείται. 7Έτσι γίνεται μια προσαρμογή σύμφωνη με την επιθυμία διότι ό, τι βλέπει κάποιος είναι ανάλογο των προσδοκιών του. 8 Εάν βλέπετε το σώμα έχετε επιλέξει την κρίση και όχι την όραση. 9Διότι η όραση, όπως και οι σχέσεις, δεν έχει διαβαθμίσεις. 10Είτε βλέπετε είτε όχι.
6.Όποιος βλέπει το σώμα ενός αδελφού του τότε έχει κάνει κρίση γι’ αυτόν και έτσι δεν τον βλέπει πραγματικά. 2Στην πραγματικότητα δεν είναι ότι τον βλέπει ως αμαρτωλό. 3Δεν τον βλέπει καν.4Μέσα στο σκοτάδι της αμαρτίας είναι αόρατος. 5Μόνο να τον φανταστεί μπορεί μέσα στο σκοτάδι και οι ψευδαισθήσεις που κατασκευάζετε εδώ εναντίον του αντιμάχονται την αλήθεια του. 6Εδώ, οι ψευδαισθήσεις κρατιούνται μακριά από την πραγματικότητα. 7Εδώ, οι ψευδαισθήσεις ποτέ δεν έρχονται προς την αλήθεια και πάντα προσπαθούν να της κρυφτούν. 8Και εδώ, στο σκοτάδι, φαντάζεστε ότι η πραγματικότητα του αδελφού σας είναι ένα σώμα που βρίσκεται σε μια ανόσια σχέση με άλλα σώματα υπηρετώντας τον σκοπό της αμαρτίας για μια στιγμή και μετά πεθαίνει.
7.Υπάρχει πραγματικά μεγάλη διαφορά ανάμεσα σ’ αυτή τη μάταιη φαντασίωση και στην όραση. 2Η διαφορά δεν στηρίζεται σ’ αυτές αλλά στον σκοπό τους. 3Και οι δύο, και η φαντασίωση και η όραση, δεν είναι παρά τα κατάλληλα μέσα για τον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιούνται. 4Καμιά τους δεν μπορεί να υπηρετήσει τον σκοπό της άλλης, διότι καθεμιά αποτελεί μια επιλογή σκοπού τον οποίο και υπηρετεί. 5Καθεμιά είναι άνευ νοήματος, δίχως τον σκοπό που αντιπροσωπεύει και δεν έχει αξία ανεξάρτητα από αυτόν. 6Τα μέσα φαίνονται αληθινά επειδή αποδίδεται αξία στον στόχο. 7Και η κρίση δεν έχει καμιά αξία εκτός αν ο στόχος είναι η αμαρτία.
8.Το σώμα δεν μπορεί να κοιταχτεί παρά μόνα με τη διαμεσολάβηση της κρίσης. 2Το να βλέπετε το σώμα αποτελεί απόδειξη ότι στερείστε όρασης και έχετε αρνηθεί τα μέσα που σας πρόσφερε το Άγιο Πνεύμα προκειμένου να υπηρετήσετε τον σκοπό. 3Πώς μπορεί η άγια σχέση να πετύχει τον σκοπό της με τα μέσα της αμαρτίας; 4Διδάξατε στον εαυτό σας την κρίση. 5Την όραση τη διδάσκεστε από Αυτόν ο Οποίος μπορεί ν᾽αναιρέσει την μάθησή σας. 6 Η όρασή Του δεν μπορεί να δει το σώμα διότι δεν βλέπει την αμαρτία. 7Ετσι, σας οδηγεί προς την πραγματικότητα. 8Ο άγιος αδελφός σας, που βλέποντας τον έτσι απελευθερώνεστε, δεν είναι ψευδαίσθηση. 9Επιχειρήστε να μην τον δείτε μέσα στο σκοτάδι διότι εκεί οι φαντασιώσεις σας γι’ αυτόν θα σας φανούν πραγματικές. 10Κλείσατε τα μάτια για να τον κρατήστε έξω. 11Αυτός ήταν ο σκοπός σας και για όσο αυτός ο σκοπός θα φαίνεται ότι έχει νόημα, θα αξιολογείτε ότι αξίζει να δείτε τα μέσα γι’ αυτόν και έτσι δεν θα βλέπετε.
9.Η ερώτησή σας δεν πρέπει να είναι, «Πώς μπορώ να δω τον αδελφό μου δίχως το σώμα»; 2Ρωτήστε μόνο, «Επιθυμώ πράγματι να τον δω αναμάρτητο;» 3Και καθώς ρωτάτε μην ξεχνάτε πως η αθωότητά του είναι η δική σας απόδραση από τον φόβο. 4Η σωτηρία είναι ο στόχος του Αγίου Πνεύματος . 5Τα μέσα είναι η όρασή Του. 6Διότι αυτό που βλέπει η όραση είναι αναμάρτητο. 7Όποιος αγαπά δεν μπορεί να κρίνει και ό,τι βλέπει είναι ελεύθερο από καταδίκη. 8 Ο,τι βλέπει δεν το έφτιαξε αυτός, διότι του δόθηκε για να δει, όπως του δόθηκε και η όραση που τον κατέστησε ικανό να βλέπει.

Share