Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1. Δεν βλέπετε πως όλη σας η δυστυχία προέρχεται από την παράξενη πεποίθησή σας ότι είστε ανίσχυροι;2 Το τίμημα της αμαρτίας είναι να νιώθετε αβοήθητοι.3 Η αίσθηση ότι είστε αβοήθητοι είναι προϋπόθεση της αμαρτίας είναι η μόνη απαίτησή της, το μόνο που σας ζητά να πιστέψετε.4 Μόνο οι απελπισμένοι θα μπορούσαν να το πιστέψουν.5 Η φρικαλεότητα είναι κάτι που μόνο οι μικροί βρίσκουν ελκυστικό.6 Και μόνο αυτοί που αρχικά πιστεύουν ότι είναι μικροί θα μπορούσαν να νιώσουν έλξη γι’ αυτή.7 Η δολιότητα ενάντια στον Υιό του Θεού αποτελεί την άμυνα εκείνων που δεν ταυτίζονται μαζί του.8 Και είτε είστε με το μέρος του είτε εναντίον του ή τον αγαπάτε ή του επιτίθεστε, είτε προστατεύετε την ενότητά του είτε βλέπετε να έχει κατατροπωθεί από την επίθεσή σας.
2. Κανείς δεν πιστεύει πως ο Υιός του Θεού είναι ανίσχυρος.2 Και αυτοί που θεωρούν τους εαυτούς τους αβοήθητους πρέπει να πιστεύουν πως δεν είναι ο Υιός του Θεού.3 Τι άλλο μπορούν να είναι παρά ο εχθρός του;4 Και τι άλλο μπορούν να κάνουν απ’ το να τον φθονούν για την δύναμή του και μέσω του φθόνου να καταλήγουν στο να αισθάνονται φόβο γι’ αυτή τη δύναμη;5 Αυτοί οι σκοτεινοί, οι σιωπηλοί και φοβισμένοι, οι μόνοι, χωρίς επικοινωνία και φοβούμενοι ότι η δύναμη του Υιού του Θεού θα τους κατακεραυνώσει και θα τους θανατώσει και έτσι εγείρουν την αδυναμία τους εναντίον του.6 Ενώνονται σ’ ένα στρατό από αβοήθητους, δυστυχείς σ’ ένα πόλεμο εκδίκησης, πικρίας και μίσους εναντίον του για να τον κάνουν ένα μ’ αυτούς.7 Επειδή δεν ξέρουν πως είναι ένα μ’ αυτόν, δεν γνωρίζουν ποιόν μισούν.8 Είναι πράγματι ένας αξιολύπητος στρατός και υπάρχει για τον καθέναν τους τόση πιθανότητα στο να επιτεθεί στον αδελφό του ή στον ίδιο του τον εαυτό όσο και στο να θυμηθεί πως όλοι τους είχαν ένα κοινό σκοπό.
3. Φαίνονται γεμάτοι μανία και κομπασμό, γεμάτοι δύναμη οι σκοτεινοί.2 Όμως δεν γνωρίζουν τον “εχθρό” τους, το μόνο που γνωρίζουν είναι το ότι τον μισούν.3 Έχουν κοινό μίσος αλλά δεν είναι ενωμένοι μεταξύ τους.4 Γιατί αν είχαν ενωθεί θα ήταν αδύνατο να υπάρχει αυτό το μίσος.5 Ο στρατός των ανίσχυρων διαλύεται μπροστά στην δύναμη.6 Αυτοί που είναι δυνατοί δεν είναι ποτέ δόλιοι διότι δεν έχουν ανάγκη να ονειρεύονται την δύναμή τους προσπαθώντας να την εκδραματίσουν.7 Πώς θα μπορούσε να δράσει ένας στρατός στα όνειρα;8 Θα μπορούσατε να τον δείτε να επιτίθεται στους πάντες και τα πάντα.9 Τα όνειρα δεν έχουν καμία λογική.10 Ένα λουλούδι μετατρέπεται σε φονικό ακόντιο, ένα παιδί γίνεται γίγαντας και ένα ποντίκι βρυχάται σαν λιοντάρι.11 Και η αγάπη το ίδιο εύκολα μετατρέπεται σε μίσος.12 Αυτός δεν είναι στρατός αλλά φρενοκομείο.13 Αυτό που φαίνεται να είναι μία προσχεδιασμένη επίθεση δεν είναι παρά ένα ξέσπασμα παραλογισμού.
4. Πράγματι ο στρατός των ανίσχυρων δεν έχει δύναμη.2 Δεν έχει ούτε όπλα ούτε εχθρό ν’ αντιμετωπίσει.3 Ναι, μπορεί να γυρίσει τον κόσμο ανάποδα αναζητώντας εχθρό.4 Αλλά δεν μπορεί να βρει αυτό που δεν υπάρχει.5 Ναι, μπορεί να ονειρευτεί ότι βρήκε έναν εχθρό αλλά η απόφασή του αλλάζει ακόμα και την ώρα της επίθεσης έτσι που να προσπαθήσει να βρει άλλον εχθρό χωρίς ποτέ να βρίσκει ικανοποίηση στη νίκη.6 Και ορμά συνέχεια ενάντια στον εαυτό του με την εντύπωση ότι κάπου είδε τον μεγάλο εχθρό που πάντοτε ξεφεύγει από την δολοφονική του επίθεση με το να μετατρέπεται σε κάτι άλλο.7 Πόσο δόλιος φαίνεται αυτός ο εχθρός που αλλάζει έτσι που να γίνεται αδύνατη η αναγνώρισή του.
5. Παρ΄ολα αυτά το μίσος χρειάζεται ένα στόχο.2 Δεν μπορεί να διατηρηθεί η πίστη στην αμαρτία χωρίς την ύπαρξη κάποιου εχθρού.3 Ποιός από αυτούς που πιστεύουν στην αμαρτία τολμά να πιστέψει ότι δεν έχει κανένα εχθρό;4 Μπορεί να παραδεχθεί ότι κανείς δεν τον κατέστησε ανίσχυρο;5 Η λογική όμως σίγουρα θα του έλεγε να μην ψάχνει για κάτι που δεν υπάρχει.6 Όμως πρέπει πρώτα να έχει την προθυμία ν’ αποκτήσει την αντίληψη ενός κόσμου όπου κανένας εχθρός δεν υπάρχει.7 Δεν είναι απαραίτητο να καταλάβει πως μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο και ούτε θα έπρεπε να προσπαθήσει.8 Διότι αν εστιαστεί σ’ αυτό που δεν μπορεί να καταλάβει, δεν θα κάνει τίποτε άλλο απ’ το να δώσει έμφαση στην ανημποριά του και να επιτρέψει στην αμαρτία να του πει πως ο εχθρός πρέπει να είναι ο ίδιος ο εαυτός του.9 Αφήστε τον μονάχα να κάνει στον εαυτό του αυτές τις ερωτήσεις σχετικά με ό,τι πρέπει ν’ αποφασίσει πως πρέπει να γίνει γι’ αυτόν:

  • Επιθυμώ έναν κόσμο που να ορίζω ή έναν κόσμο που να ορίζει αυτός εμένα;
  • Επιθυμώ έναν κόσμο στον οποίο να είμαι δυνατός ή αδύναμος;
  • Επιθυμώ έναν κόσμο μέσα στον οποίο δεν έχω εχθρούς και δεν μπορώ να αμαρτάνω;
  • Και θέλω να δω αυτό που έχω αρνηθεί επειδή αυτό είναι η αλήθεια;

6. Ίσως έχετε ήδη απαντήσει στις 3 πρώτες ερωτήσεις αλλά όχι ακόμη στην τελευταία.2 Διότι αυτή εξακολουθεί να φαίνεται τρομακτική σε αντίθεση με τις άλλες.3 Όμως η λογική μπορεί να σας διαβεβαιώσει ότι είναι όλες ίδιες.4 Είπαμε ότι αυτό το έτος θα δινόταν έμφαση στην ομοιότητα εκείνων που πράγματι είναι όμοια.5 Αυτή η τελική ερώτηση, που είναι όντως το τελευταίο που χρειάζεται να αποφασίσετε, εξακολουθεί να φαίνεται σαν απειλή ενώ οι άλλες δεν σας απειλούν.6 Κι αυτή η φανταστική διαφορά μεταξύ τους μαρτυρά την πεποίθηση που έχετε πως η αλήθεια ίσως είναι ο εχθρός που θα βρείτε.7 Εδώ λοιπόν θα μπορούσε να φανεί η τελευταία, εναπομείνασα ελπίδα να βρείτε την αμαρτία αντί να αποδεχθείτε την δύναμη.
7. Μην ξεχνάτε πως η επιλογή της αμαρτίας ή της αλήθειας, της ανημποριάς ή της δύναμης, είναι η επιλογή για το αν θα επιτεθείτε ή θα θεραπεύσετε.2 Διότι η θεραπεία πηγάζει από τη δύναμη και η επίθεση από την αδυναμία.3 Δεν μπορεί να θέλετε να θεραπεύσετε αυτόν στον οποίο επιτίθεστε.4 Και αυτόν που έχετε θεραπεύσει πρέπει να είναι αυτός που διαλέξατε να προστατεύσετε από την επίθεση.5 Και τι άλλο είναι αυτή η απόφαση παρά η εκλογή να τον δείτε μέσα από τα μάτια του σώματος ή να αφήσετε να σας αποκαλυφθεί μέσω της αληθινής όρασης;6 Το πώς αυτή η απόφαση θα οδηγήσει στα αποτελέσματά της ας μην σας απασχολεί.7 Όμως, το πώς θέλετε να βλέπετε είναι δική σας επιλογή.8 Αυτά τα μαθήματα αφορούν την αιτία, όχι το αποτέλεσμα.
8. Σκεφθείτε προσεκτικά την απάντησή σας σ’ αυτή την τελευταία ερώτηση που μένει ακόμα αναπάντητη.2 Και αφήστε την λογική σας να σας πει ότι πρέπει να απαντηθεί και απαντάται μέσα στις τρεις άλλες.3 Και τότε θα σας είναι ξεκάθαρο πως όπως κοιτάζετε τα αποτελέσματα της αμαρτίας σε οποιαδήποτε μορφή της το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ρωτήσετε τον εαυτό σας τα εξής:

  • Αυτό είναι που θα ήθελα να δω;
  • Αυτό είναι που θέλω;

9. Αυτή είναι η μόνη σας απόφαση κι η προϋπόθεση για αυτό που συμβαίνει.2 Δεν έχει σημασία το πώς συμβαίνει αλλά το γιατί.3 Εσείς το ελέγχετε αυτό.4 Και αν επιλέξετε να δείτε έναν κόσμο χωρίς εχθρούς, μέσα στον οποίο δεν είστε αβοήθητοι, θα σας δοθούν τα μέσα να τον δείτε.
10. Γιατί είναι τόσο σημαντική αυτή η τελευταία ερώτηση;2 Η λογική θα σας πει γιατί.3 Όλα της τα στοιχεία εκτός από τον χρόνο, είναι κοινά με τις άλλες τρεις.4 Οι άλλες ερωτήσεις είναι αποφάσεις που μπορείτε να πάρετε και μετά να τις ακυρώσετε και μετά να τις ξαναπάρετε.5 Η αλήθεια όμως είναι συνεχής και υποδηλώνει μία κατάσταση στην οποία είναι αδύνατες οι αμφιταλαντεύσεις.6 Μπορείτε να επιθυμήσετε έναν κόσμο που εσείς να ελέγχετε κι όχι να σας ελέγχει και ύστερα να αλλάξετε γνώμη.7 Μπορείτε να νιώσετε την επιθυμία να αντικαταστήσετε την αδυναμία σας με δύναμη και να την χάσετε αμέσως μόλις υποκύψετε στην πιο μικρή έλξη για αμαρτία.8 Και μπορείτε να θελήσετε να δείτε έναν κόσμο αναμάρτητο και να επιτρέψετε σε έναν “εχθρό” να σας βάλει στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε τα μάτια του σώματος και ν’ αλλάξετε αυτό που επιθυμείτε.
11. Το περιεχόμενο κάθε ερώτησης είναι το ίδιο.2 Η κάθε μία απ’ αυτές ρωτά αν είστε πρόθυμοι να αντικαταστήσετε τον κόσμο της αμαρτίας με αυτό που βλέπει το Άγιο Πνεύμα, αφού αυτό είναι που αρνείται ο κόσμος της αμαρτίας.3 Και επομένως, εκείνοι που κοιτάζουν την αμαρτία βλέπουν την άρνηση του πραγματικού κόσμου.4 Επίσης, η τελευταία ερώτηση προσθέτει την επιθυμία να θέλετε να βλέπετε τον αληθινό κόσμο διαρκώς κι έτσι αυτή γίνεται το μόνο που έχετε.5 Με το να απαντήσετε καταφατικά σε αυτή την τελευταία ερώτηση δηλώνετε ειλικρίνεια στις αποφάσεις που ήδη έχετε πάρει για όλες τις υπόλοιπες.6 Διότι μόνο τότε θα έχετε απορρίψει την επιλογή να αλλάξετε πάλι γνώμη.7 Όταν είναι αυτό που δεν θέλετε (το να αλλάξετε γνώμη) τα υπόλοιπα θα έχουν πλήρως απαντηθεί.
12. Γιατί νομίζετε πως έχετε αμφιβολία για το αν τα άλλα ερωτήματα έχουν απαντηθεί;2 Θα ήταν αναγκαίο να ξαναγίνονται οι ερωτήσεις τόσο συχνά αν είχαν απαντηθεί;3 Ώσπου να πάρετε την τελική απόφαση η απάντηση θα είναι και “ναι” και “όχι”. 4 Διότι έχετε απαντήσει “ναι” χωρίς να έχετε αντιληφθεί πως το “ναι” πρέπει να σημαίνει “γιατί όχι;” 5 Κανείς δεν αποφασίζει ενάντια στην ευτυχία του αλλά μπορεί να το κάνει δίχως να το καταλάβει.6 Κι αν δει την ευτυχία του ως συνεχώς μεταβαλλόμενη, τώρα αυτό, ύστερα το άλλο και τώρα μια ψεύτικη σκιά προσδεδεμένη στο τίποτα, τότε αποφασίζει ενάντια στην ευτυχία του.
13. Η απατηλή ευτυχία, ή η ευτυχία που συνεχώς αλλάζει μορφή ανάλογα με τον τόπο και τον χρόνο, είναι μια ψευδαίσθηση που δεν έχει κανένα νόημα.2 Η ευτυχία πρέπει να είναι συνεχής, διότι επιτυγχάνεται με την παραίτηση από την αστάθεια.3 Δεν μπορεί κανείς να έχει αντίληψη της χαράς παρά μόνο μέσα στην συνεχή όραση.4 Και αυτή μπορεί να δοθεί μόνο σε όσους αδιάλειπτα την επιθυμούν.5 Η δύναμη της επιθυμίας του Υιού του Θεού παραμένει η απόδειξη πως εκείνος που βλέπει τον εαυτό του ως ανίσχυρο κάνει λάθος.6 Επιθυμείτε αυτό που θέλετε και βλέποντάς το θα το θεωρείτε αληθινό.7 Σε καμία σκέψη δεν λείπει η δύναμη του να ελευθερώσει ή να σκοτώσει.8 Και καμία σκέψη δεν φεύγει από το νου αυτού που την σκέπτεται ούτε τον αφήνει ανεπηρέαστο.

Share