Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1.Όμως αν το Άγιο Πνεύμα μπορεί να μετατρέψει κάθε καταδίκη που αποδώσατε στον εαυτό σας σε ευλογία τότε η καταδίκη δεν μπορεί να είναι αμαρτία.2 Η αμαρτία είναι το μόνο πράγμα στον κόσμο που δεν μπορεί να αλλάξει.3 Δεν μπορεί να μεταλλαχθεί.4 Και ο κόσμος εξαρτάται από αυτή την αμεταβλητότητα.5 Η μαγεία του κόσμου μπορεί να φαίνεται πως κρύβει τον πόνο της αμαρτίας από τους αμαρτωλούς εξαπατώντάς τους με την λάμψη του και με τεχνάσματα.6 Όμως όλοι γνωρίζουν πως το κόστος της αμαρτίας είναι ο θάνατος.7 Και έτσι είναι.8 Επειδή η αμαρτία επιζητά το θάνατο, υπάρχει η επιθυμία να γίνει το θεμέλιο του κόσμου σίγουρο όπως η αγάπη, αξιόπιστο όσο ο Ουρανός και τόσο δυνατό όπως ο Ίδιος ο Θεός.9 Ο κόσμος έτσι είναι ασφαλής από την αγάπη για όσους νομίζουν πως η αμαρτία μπορεί όντως να υπάρξει.10 Και αυτό δεν θα αλλάξει εφόσον έτσι το πιστεύουν.11 Όμως είναι δυνατόν αυτό που δημιούργησε ο Θεός να μη μοιράζεται τις ιδιότητες της δημιουργίας Του ή να αντιτίθεται σε αυτή;
2. Δεν μπορεί η επιθυμία του “αμαρτωλού” για το θάνατο να είναι εξίσου ισχυρή με το Θέλημα του Θεού για τη ζωή.2 Κι ούτε μπορεί η βάση ενός κόσμου που Εκείνος δεν δημιούργησε να είναι στέρεη και ασφαλής όσο ο Ουρανός.3 Πώς είναι δυνατόν η κόλαση κι ο Ουρανός να είναι το ίδιο πράγμα;4 Και είναι δυνατόν να μην μπορεί να αλλάξει αυτό που δεν υπήρξε το Θέλημά Του;5 Τί άλλο εκτός από το Θέλημα Του είναι αμετάβλητο;6 Ποια ευχή θα μπορούσε να εναντιωθεί στο Θέλημά Του και να παραμείνει αμετάτρεπτη;7 Αν μπορούσατε να συνειδητοποιήσετε πως μόνο το Θέλημά Του είναι αμετάβλητο αυτά τα μαθήματα δεν θα σας ήταν δύσκολα.8 Διότι αυτό είναι που δεν πιστεύετε.9 Όμως δεν υπάρχει τίποτε άλλο που να μπορείτε να πιστέψετε αν βλέπατε τί πραγματικά υπάρχει.
3. Ας επανέλθουμε σε αυτό που είπαμε πριν και ας το σκεφτούμε πιο προσεκτικά.2 Από τα δύο ένα πρέπει να ισχύει: ή ο Θεός είναι παράφρων ή αυτός ο κόσμος είναι φρενοκομείο.3 Ούτε μία Σκέψη Του δεν βγάζει νόημα σε αυτό τον κόσμο.4 Και τίποτα απ’ αυτά που ο κόσμος πιστεύει ως αληθινό δεν έχει νόημα στο Νου του Θεού.5 Αυτό που δεν έχει κανένα νόημα και λογική είναι παρανοϊκό.6 Και αυτό που είναι παρανοϊκό δεν μπορεί να είναι η αλήθεια.7 Αν έστω και μία πεποίθηση από αυτές που τους δίνεται τόση αξία εδώ, ήταν αληθινή τότε κάθε Σκέψη που έκανε ποτέ ο Θεός θα ήταν ψευδαίσθηση. 8 Και αν μία Σκέψη Του είναι αληθινή, τότε όλες οι πεποιθήσεις που ο κόσμος θεωρεί λογικές είναι ψεύτικες και εντελώς παράλογες.9 Αυτή είναι η επιλογή που κάνετε.10 Μην επιχειρείτε να την δείτε διαφορετικά, κι ούτε να την διαστρεβλώνετε σε κάτι που δεν είναι.11 Διότι αυτή είναι η μόνη απόφαση που μπορείτε να πάρετε.12 Τα υπόλοιπα εξαρτώνται από τον Θεό κι όχι από σας.
4. Το να δικαιολογήσετε οποιαδήποτε αξία αυτού του κόσμου σημαίνει το να αρνηθείτε την πνευματική υγεία του Πατέρα σας όπως επίσης και την δική σας.2 Διότι ο Θεός και ο αγαπημένος Υιός Του δεν σκέφτονται διαφορετικά ο ένας από τον άλλο.3 Και είναι η συμφωνία της σκέψης τους που κάνει τον Υιό συνδημιουργό με τον Νου του Οποίου η Σκέψη τον δημιούργησε.4 Έτσι, αν αυτός επιλέγει να πιστεύει μία σκέψη που αντίκειται στην αλήθεια, έχει αποφασίσει πως δεν είναι Υιός του Πατέρα του επειδή ο Υιός είναι παράφρονας.5 Έχει επιλέξει να πιστεύει πως η λογική πρέπει να βρίσκεται αλλού και όχι στον Πατέρα και τον Υιό.6 Αυτό είναι που πιστεύετε.7 Μην νομίζετε πως αυτή η πεποίθηση εξαρτάται από την μορφή που παίρνει.8 Η αμαρτία δεν είναι αληθινή επειδή ο Πατέρας και ο Υιός δεν είναι παράφρονες.9 Αυτός ο κόσμος δεν έχει κανένα νόημα επειδή στηρίζεται στην αμαρτία.10 Ποιός θα δημιουργούσε κάτι το αμετάβλητο αν αυτό δεν στηριζόταν στην αλήθεια;
5. Το Άγιο Πνεύμα έχει την δύναμη να αλλάξει τα θεμέλια του κόσμου που βλέπετε και να τα κάνει κάτι άλλο∙ μία βαση που δεν είναι παράλογη, στην οποία μία λογική αντίληψη μπορεί να βασιστεί, και να υπάρξει η αντίληψη ενός άλλου κόσμου.2 Ενός κόσμου στον οποίο δεν υπάρχουν αντιθέσεις έτσι που ο Υιός του Θεού να οδηγείται στην λογική και στην χαρά.3 Τίποτα δεν γίνεται μάρτυρας του Θανάτου και της σκληρότητας ούτε στηρίζει τον διαχωρισμό και τις διαφορές.4 Διότι εδώ τα πάντα γίνονται αντιληπτά ως ξένα και κανείς δεν χάνει, έτσι όλοι είναι κερδισμένοι.
6. Δοκιμάστε όλα όσα πιστεύετε έναντι αυτού του αιτήματος και κατανόηστε πως ό,τι ότι πληρεί αυτή την προϋπόθεση αξίζει την πίστη σας.2 Τίποτα άλλο όμως δεν την αξίζει.3 Αυτό που δεν είναι αγάπη είναι αμαρτία και το καθένα από αυτά αντιλαμβάνεται το άλλο ως παρανοϊκό και δίχως νόημα.4 Η αγάπη είναι η βάση ενός κόσμου που για τους αμαρτωλούς είναι ολότελα παρανοϊκός, ενώ αυτοί πιστεύουν πως ο δικός τους τρόπος οδηγεί στη λογική.5 Όμως η αμαρτία είναι εξίσου παρανοϊκή για τα μάτια της αγάπης που γεμάτα καλοσύνη κοιτάζουν πέρα από την τρέλα και αναπαύονται γεμάτα ειρήνη στην αλήθεια.6 Ο κάθε ένας βλέπει έναν κόσμο αναλλοίωτο, όπως ο ίδιος ορίζει την αμετάβλητη και αιώνια αλήθεια αυτού που είσαστε.7 Και αντανακλά αυτό που ο Πατέρας και ο Υιός πρέπει να είναι, έτσι ώστε να καταστήσει αυτή την άποψη λογική και με νόημα.
7. Η ιδιαίτερή σας λειτουργία είναι η ιδιαίτερη μορφή μέσω της οποίας σας φαίνεται εύλογο ότι ο Θεός δεν είναι παρανοϊκός.2 Το περιεχόμενο είναι το ίδιο.3 Η μορφή εξυπηρετεί τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και τον ιδιαίτερο χρόνο και τόπο που νομίζετε ότι βρίσκεστε κι όπου μπορείτε να είστε ελεύθεροι από τόπο και χρόνο και από όλα αυτά που πιστεύετε πως πρέπει να σας περιορίζουν.4 Ο Υιός του Θεού δεν μπορεί να δεσμευθεί από τον χρόνο ή τον χώρο, ούτε από τίποτα που δεν είναι Θέλημα του Θεού.5 Όμως αν βλέπετε το Θέλημά Του ως παράνοια τότε γίνεται ιδιαίτερα αποδεκτό από εκείνους που είναι παράφρονες.6 Αυτό απαιτεί μία ιδιαίτερη επιλογή.7 Όμως αυτή η επιλογή δεν μπορεί να γίνει από έναν παράφρονα του οποίου το πρόβλημα είναι το ότι η επιλογή του δεν είναι ελεύθερη κι ούτε έχει γίνει με λογική και μέσα στο φως της.
8. Θα ήταν τρέλα να εμπιστευθεί κανείς την σωτηρία στον παράφρονα.2 Επειδή Εκείνος δεν παραλογίζεται, ο Θεός Του έχει ορίσει να ανυψώσει τον κόσμο προς την λογική έτσι που αυτή να συναντήσει τα μάτια όλων εκείνων που επέλεξαν την παράνοια ως την σωτηρία τους.3 Σε Εκείνον δίνεται η επιλογή της πιο κατάλληλης για Αυτόν μορφής∙ μία μορφή που δεν θα επιτεθεί στον κόσμο που βλέπει αλλά θα μπει μέσα σε αυτόν με ηρεμία και γαλήνη και θα του δείξει την παράνοιά του.4 Είναι η μορφή του Ενός που δείχνει μία εναλλακτική λύση, έναν άλλο τρόπο να κοιτάξετε αυτό που βλέπατε πριν και να το αναγνωρίσετε ως τον κόσμο που ζείτε και νομίζατε ότι καταλαβαίνατε.
9. Τώρα πρέπει να τον αμφισβητήσετε επειδή η μορφή της εναλλακτικής (λύσης) είναι τέτοια που να μην μπορείτε να την αρνηθείτε, ούτε να την αγνοήσετε, ούτε να αποτύχετε να την κατανοήσετε.2 Η ιδιαίτερη λειτουργία του καθενός είναι έστι σχεδιασμένη ώστε να μπορεί να γίνει αντιληπτή ως εφικτή και όλο και περισσότερο επιθυμητή, καθώς αποδεικνύεται ότι είναι αυτή που πραγματικά επιθυμεί.3 Από αυτή την οπτική οι αμαρτίες του, καθώς και εκείνες που βλέπει στον κόσμο του προσφέρουν όλο και λιγότερα.4 Ώσπου να φθάσει στο σημείο να κατανοήσει πως του έχουν στοιχίσει την απώλεια της λογικής του στέκοντας εμπόδιο ανάμεσα σε Εκείνον και στην ελπίδα του να ξαναγίνει λογικός.5 Δεν έχει εγκαταληφθεί χωρίς ελπίδα διαφυγής από την παράνοια διότι έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο να παίξει ώστε όλοι να μπορέσουν να διαφύγουν από αυτή.6 Δεν μπορεί πλέον να μείνει χωρίς την ιδιαίτερη λειτουργία του στην ελπίδα για την ειρήνη όπως και ο Πατέρας δεν θα μπορούσε να αγνοήσει τον Υιό Του και να τον αφήσει έρμαιο στην απερισκεψία.
10. Τί άλλο υπάρχει να στηριχθεί κανείς παρά στην Αγάπη του Θεού;2 Και πού αλλού υπάρχει η λογική παρά μονάχα μέσα σε Αυτόν;3 Εκείνος που μιλά για Αυτόν (το Άγιο Πνεύμα) μπορεί να σας το δείξει μέσα από μία άλλη οπτική γωνία που διάλεξε για σας.4 Είναι θέλημα του Θεού να την θυμηθείτε κι έτσι να αναδυθείτε από τον βαθύτερο θρήνο στην υπέρτατη χαρά.5 Δεχθείτε την λειτουργία που σας έχει ανατεθεί μέσα στο σχέδιο του Θεού που σκοπό έχει να δείξει στον Υιό Του πως η κόλαση και ο Ουρανός είναι διαφορετικά μεταξύ τους κι όχι όμοια.6 Και πως στον Ουρανό είναι όλοι ίδιοι χωρίς τις διαφορές που θα μετέτρεπαν μία κόλαση σε Ουρανό κι έναν Ουρανό σε κόλαση, αν μια τέτοια παράνοια θα ήταν ποτέ εφικτή.
11. Η πεποίθηση που στηρίζει το γεγονός ότι κάποιος χάνει, αντανακλά την υποβόσκουσα άποψη πως ο Θεός πρέπει να είναι παράφρονας.2 Διότι σε αυτόν τον κόσμο φαίνεται πως κάποιος πρέπει να κερδίζει επειδή κάποιος άλλος έχασε.3 Αν αυτό ήταν αλήθεια τότε ο Θεός είναι πράγματι παράφρονας!4 Τί άλλο όμως αποτελεί αυτή η πεποίθηση παρά μία βασική άποψη που υποστηρίζει πως “η αμαρτία είναι αληθινή και κυβερνά τον κόσμο;”5 Για κάθε μικρό κέρδος πρέπει κάποιος να χάσει και να πληρώσει το ακριβές αντίτιμο σε αίμα και πόνο.6 Διότι το κακό θριαμβεύει και η καταστροφή είναι το τίμημα οποιουδήποτε κέρδους.7 Εσείς, που πιστεύετε πως ο Θεός είναι παράφρονας, εξετάστε αυτή την άποψη προσεκτικά και κατανοείστε πως ή ο Θεός ή η άποψη πρέπει να είναι παρανοϊκή, όχι όμως και τα δύο.
12. Η σωτηρία είναι η αναγέννηση της ιδέας πως κανείς δεν μπορεί να κερδίσει εις βάρος κάποιου άλλου.2 Και όλοι πρέπει να κερδίσουν αν ένας κερδίσει.3 Εδώ η λογική αποκαθίσταται.4 Και πάνω σε αυτό το θεμέλιο της αλήθειας και μόνο μπορεί να ακουμπήσει η πίστη στην αιώνια λογική του Θεού, μέσα σε τέλεια εμπιστοσύνη και τέλεια ειρήνη.5 Η λογική αποκαθίσταται καθώς όλες οι παράλογες πεποιθήσεις μπορούν να διορθωθούν εδώ.6 Και η αμαρτία πρέπει να είναι αδύνατη αν αυτό είναι αληθινό.7 Αυτός είναι ο θεμέλιος λίθος πάνω στον οποίο στηρίζεται η σωτηρία, το σημείο εκκίνησης από όπου το Άγιο Πνεύμα δίνει νόημα και κατεύθυνση στο σχέδιο στο οποίο η ιδιαίτερη λειτουργία σας έχει το ρόλο της.8 Εδώ η ιδιαίτερη λειτουργία σας ολοκληρώνεται επειδή μοιράζεται η λειτουργία του συνόλου.
13. Θυμηθείτε πως ο πειρσμός δεν είναι τίποτε άλλο παρά η παρανοϊκή πεποίθηση πως η παράνοια του Θεού θα μπορούσε να καταστήσει εσάς λογικούς και να σας δώσει αυτό που θέλετε∙ πως είτε ο Θεός, είτε εσείς πρέπει να χάσετε κι ένας απ’ τους δύο σας να βγει τρελός επειδή οι στόχοι σας δεν μπορούν να συμφιλιωθούν.2 Ο θάνατος απαιτεί ζωή, αλλά η ζωή δεν διατηρείται πληρώνοντας κάποιο αντίτιμο.3 Κανείς δεν είναι δυνατόν να υποφέρει για να πραγματοποιηθεί το Θέλημα του Θεού.4 Η σωτηρία είναι το Θέλημα Του επειδή εσείς την μοιράζεστε.5 Δεν είναι μόνο για σας αλλά για τον Εαυτό που είναι ο Υιός του Θεού.6 Αυτός δεν μπορεί να χάσει, γιατί αν μπορούσε να χάσει η απώλεια θα ανήκε στον Πατέρα Του, αλλά όμως σε Αυτόν καμμία απώλεια δεν είναι δυνατή.7 Κι αυτό είναι λογικό επειδή είναι η αλήθεια.

Share