Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter
Μάθημα 26
Οι επιθετικές μου σκέψεις επιτίθενται ενάντια στην ατρωσία μου

 

1. Είναι σίγουρα ολοφάνερο ότι αν μπορούν να σου επιτεθούν δεν είσαι άτρωτος. 2Βλέπεις την επίθεση σαν μια πραγματική απειλή. 3Ο λόγος γι αυτό είναι ότι πιστεύεις πως μπορείς πραγματικά να επιτεθείς. 4Κι ό,τι θα είχε επιδράσεις μέσα από σένα, πρέπει επίσης να έχει επιδράσεις πάνω σε σένα. 5Είναι αυτός ο νόμος που τελικά θα σε σώσει αλλά τον χρησιμοποιείς εσφαλμένα τώρα. 6Πρέπει, λοιπόν, να μάθεις πώς να τον χρησιμοποιείς για τα δικά σου καλύτερα συμφέροντα παρά εναντίον τους.
2. Επειδή οι επιθετικές σου σκέψεις θα προβληθούν, θα φοβηθείς ότι θα σου επιτεθούν. 2Κι αν φοβηθείς την επίθεση, πρέπει να πιστεύεις ότι δεν είσαι άτρωτος. 3Οι επιθετικές σκέψεις επομένως σε κάνουν ευάλωτο στον ίδιο το νου σου, όπου οι επιθετικές σκέψεις βρίσκονται. 4Και η ατρωσία και οι επιθετικές σκέψεις δεν μπορούν να γίνουν μαζί αποδεκτές . 5Το ένα αντικρούει το άλλο.
3. Η σημερινή ιδέα εισάγει την σκέψη ότι πάντα επιτίθεσαι πρώτα στον εαυτό σου. 2Αν οι επιθετικές σκέψεις πρέπει να περιλαμβά­νουν την πεποίθηση ότι είσαι ευάλωτος, το αποτέλεσμα τους είναι να σε αδυνατίζουν στα ίδια σου τα μάτια. 3Έτσι, έχουν επιτεθεί στην αντίληψή σου για τον εαυτό σου. 4Κι επειδή τις πιστεύεις, δεν μπορείς πια να πιστέψεις στον εαυτό σου. 5Μια ψευδής εικόνα του εαυτού σου έχει έρθει να πάρει την θέση αυτού που είσαι.
4. Η εξάσκηση με την σημερινή ιδέα θα σε βοηθήσει να καταλάβεις ότι η ατρωσία και η τρωτότητα είναι το αποτέλεσμα των δικών σου σκέψεων. 2Τίποτα εκτός από τις σκέψεις σου δεν μπορεί να σου επιτεθεί. 3Τίποτα εκτός από τις σκέψεις σου δεν μπορεί να σε κάνει να σκεφτείς ότι είσαι ευάλωτος. 4Και τίποτα εκτός από τις σκέψεις σου δεν μπορεί να σου αποδείξει ότι αυτό δεν είναι έτσι.
5. Έξι περίοδοι εξάσκησης χρειάζονται για την εφαρμογή της σημερινής ιδέας. 2Καθεμιά από αυτές πρέπει να διαρκέσει δύο ολόκληρα λεπτά, αν και η διάρκεια μπορεί να μειωθεί σε ένα λεπτό, αν αισθάνεσαι πάρα πολύ μεγάλη ενόχληση. 3Μην την μειώσεις όμως περισσότερο.
6. Η περίοδος εξάσκησης πρέπει να αρχίσει επαναλαμβάνοντας την σημερινή ιδέα, μετά κλείσε τα μάτια σου και επανεξέτασε εκκρεμή ζητήματα, τα αποτελέσματα των οποίων σού προκαλούν ανησυχία. 2Η ανησυχία μπορεί να πάρει την μορφή κατάθλιψης, ανησυχίας, θυμού, μιας αίσθησης βάρους, φόβου, κακού προαισθήματος, ή έγνοιας. 3Οποιοδήποτε πρόβλημα, το οποίο δεν έχει ακόμα τακτοποιηθεί και το οποίο τείνει να επανέρχεται στις σκέψεις σου κατά την διάρκεια της ημέρας είναι ένα κατάλληλο θέμα. 4Δεν θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις πάρα πολλά θέματα σε μια περίοδο εξάσκησης επειδή περισσότερη ώρα από ό,τι συνήθως πρέπει να αφιερωθεί για το καθένα. 5Η σημερινή ιδέα πρέπει να εφαρμο­στεί ως ακολούθως:
7. Πρώτα, ονόμασε την κατάσταση:

2Ανησυχώ για………………….

3Μετά εξέτασε κάθε ενδεχόμενο αποτέλεσμα που έχει περάσει από το νου σου σε σχέση με αυτή την κατάσταση και το οποίο σού έχει προκαλέσει ανησυχία, αναφερόμενος στο καθένα από αυτά αρκετά συγκεκριμένα, λέγοντας:

4Φοβάμαι ότι ……………….. θα συμβεί.

8. Αν κάνεις τις ασκήσεις σωστά, πρέπει να έχεις περίπου πέντε ή έξι στενόχωρες εκδοχές διαθέσιμες για την κάθε κατάσταση που χρησιμοποιείς και πιθανότατα περισσότερες. 2Είναι πολύ περισ­σότερο βοηθητικό να καλύψεις λίγες καταστάσεις σχολαστικά, παρά να αναφερθείς βιαστικά σε έναν μεγάλο αριθμό. 3Καθώς η λίστα των προβλεπομένων εκδοχών για την κάθε κατάσταση συνεχίζεται, είναι πιθανό να ανακαλύψεις ότι μερικές από αυτές και ιδιαίτερα εκείνες που έρχονται στο νου σου προς το τέλος, σού είναι λιγότερο αποδεκτές. 4Προσπάθησε όμως  να τις μεταχειριστείς όλες το ίδιο, σε όποιο βαθμό μπορείς.
9. Αφού ονομάσεις κάθε αποτέλεσμα το οποίο φοβάσαι, πες στον εαυτό σου:

2Αυτή η σκέψη είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.

3Τέλειωνε κάθε περίοδο εξάσκησης επαναλαμβάνοντας την σημερινή ιδέα στον εαυτό σου ακόμα μια φορά.

 


 

Share